H&M kasvab Eestis nagu gasell

H&M käive kasvab Eestis jõudsalt
H&M käive kasvab Eestis jõudsalt

Rootsi kiirmoekett H&M kasvab Eestis gasellina, edestades mullusest kiirema käibekasvuga ka Lätit ja Leedut.

Eestis sai H&M läinud aastal müügitulu 33,5 miljonit eurot ehk aasta varasemaga tõusis tulu 36 protsenti. Üldist pilti vaadates on siinne H&M kasvanud kiiremini kui Eesti jaemüügiturg, mis on suutnud kahe aasta jooksul kosuda ainult 8 protsendi võrra.

“Meil oli 2013. ja 2014. aastal väga kiire kasv, mis jätkub,” sõnas H&Mi kommunikatsioonijuht Tiina Miettinen Äripäevale. Käesoleval aastal on ettevõttel plaanis avada kauplused Tartus ja Rakveres. 

Seevastu Lätis teenis H&M aasta varasemaga võrreldes vaid 22 protsenti rohkem müügitulu ning Leedus ulatus kasv 33 protsendini.

“Me ei võrdle turgusid, kus tegutseme. Igal turul on oma faktorid. Müüginumbreid mõjutavad sealhulgas kaupluste suurus ja arv,” ütles Tiina Miettinen ja lisas, et nende silmis on Eesti põnev suure hulga nooruslike ja moeteadlike tarbijatega turg.

Mullu neljandas kvartalis tõusis H&Mi müügitulu Eestis 8,6 miljoni euroni, mis on läinud aasta tulemusega kõrvutades 11 protsenti enam.

Sama palju kasvas käive ka Lätis ehk siis 7,7 miljonilt eurolt 8,7 miljonile eurole. Leedus kasvas müügitulu siiski rohkem, aasta varasemaga võrreldes 17 protsenti.

Loe Äripäevast, mida arvab H&M müüginumbritest Põldma Kaubanduse juhatuse esimees Heinar Põldma. 

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara