H&M kasvab Eestis nagu gasell

H&M käive kasvab Eestis jõudsalt
H&M käive kasvab Eestis jõudsalt

Rootsi kiirmoekett H&M kasvab Eestis gasellina, edestades mullusest kiirema käibekasvuga ka Lätit ja Leedut.

Eestis sai H&M läinud aastal müügitulu 33,5 miljonit eurot ehk aasta varasemaga tõusis tulu 36 protsenti. Üldist pilti vaadates on siinne H&M kasvanud kiiremini kui Eesti jaemüügiturg, mis on suutnud kahe aasta jooksul kosuda ainult 8 protsendi võrra.

“Meil oli 2013. ja 2014. aastal väga kiire kasv, mis jätkub,” sõnas H&Mi kommunikatsioonijuht Tiina Miettinen Äripäevale. Käesoleval aastal on ettevõttel plaanis avada kauplused Tartus ja Rakveres. 

Seevastu Lätis teenis H&M aasta varasemaga võrreldes vaid 22 protsenti rohkem müügitulu ning Leedus ulatus kasv 33 protsendini.

“Me ei võrdle turgusid, kus tegutseme. Igal turul on oma faktorid. Müüginumbreid mõjutavad sealhulgas kaupluste suurus ja arv,” ütles Tiina Miettinen ja lisas, et nende silmis on Eesti põnev suure hulga nooruslike ja moeteadlike tarbijatega turg.

Mullu neljandas kvartalis tõusis H&Mi müügitulu Eestis 8,6 miljoni euroni, mis on läinud aasta tulemusega kõrvutades 11 protsenti enam.

Sama palju kasvas käive ka Lätis ehk siis 7,7 miljonilt eurolt 8,7 miljonile eurole. Leedus kasvas müügitulu siiski rohkem, aasta varasemaga võrreldes 17 protsenti.

Loe Äripäevast, mida arvab H&M müüginumbritest Põldma Kaubanduse juhatuse esimees Heinar Põldma. 

Osale arutelus

Toetajad

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Statistika

Teabevara