Rimi: klient ootab kodupoelt tervislikku ja keskkonda säästvat mõtteviisi

Rimi Eesti Food juht Anders Torell
Rimi Eesti Food juht Anders Torell

Rimi koostas esimese Eesti jaekauplusena vastutustundliku ettevõtluse raporti 2015, milles antakse ülevaade Rimi tegutsemise põhimõtetest ning projektidest, kuhu Rimi on vastutustundliku ettevõttena panustanud.

„Võin julgelt väita, et Rimil on vastutustundlikkus juba geenides,“ sõnas Rimi  tegevjuht Anders Torell. „Kõik see, mida Rimi emaettevõte ICA teeb Rootsis vastutustundliku ettevõtluse vallas, on meile suureks eeskujuks ka siin Eestis. Loomulikult lähtume meie Eesti vajadustest ja otsustame ise, millal ja mida teha või kuhu panustada.“

„Sotsiaalne vastutustundlikkus on Rimi jaoks üks olulisi prioriteete. Eelmisel aastal võtsime südameasjaks alkoholi müügiga kaasneva vastutuse ning täna saan kinnitada, et nii müüjad kui kliendid on tehtud muudatustega rahul,“ kinnitas Torell. „Kampaania  „Rimi ei müü alkoholi joobes inimesele“ on toetust leidnud paljude avaliku elu tegelaste hulgas, mille eest oleme väga tänulikud.“

Torelli sõnul on ka käesolevaks aastaks planeeritud hulk tegevusi, mis aitavad Rimil oma põhitegevuses olla vastutustundlikumad. „Näen selgelt, et kliendid  ootavad meilt tervislikku ja keskkonda säästvat mõtteviisi,“ lisas Rimi tegevjuht. „Pealetuleva põlvkonna klient peab juba loomulikuks, et oma kodupoes leiab ta kergelt üles just tema tervise eripäradele sobiva toidu keskkonnasäästlikus pakendis,“ kirjeldab Torell vastutustundliku ettevõtluse vajadust.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara