Dive uuring: parima teenindusega on LHV Pank

Parima teenindusega on LHV Pank
Parima teenindusega on LHV Pank

Uuringufirma Dive viis möödunud aasta lõpus läbi panganduse iga-aastase valdkonnauuringu Dive Top3, mille raames hinnatakse Balti riikides pankade teenindust. Eestist osales testostude ehk mystery shopping-meetodil tehtud uuringus viis panka.

Parima teeninduse koondhinde 95,7% saavutas esimest korda LHV. Teisele kohale jäi SEB (87,7%) ja kolmandaks Swedbank (81,3%). LHV Pank paistis uuringus silma ka enneolematult kõrge perfektsete tulemuste arvuga (100%-ne koondhinnang).

Eesti pankade üldine teenindustase on aastaga veidi tõusnud ja endiselt keskmiselt heal tasemel. Eesti pankade keskmine tulemus oli 84%. Sarnaselt varasemate aastatega osutasid parimat teenindust Baltikumis Leedu pangad (valdkonna üldine teenindustase 88%; Läti pankade keskmine 83%).

Kui varasematel aastatel tundsid testkliendid pangakontorites huvi hoiustamis- või investeerimisvõimaluste vastu, siis seekord külastati panku võimaliku sooviga avada seal arveldusarve.

Võrrelduna Läti ja Leeduga jäid Eesti pangad keskmiselt alla kliendi vajaduste väljaselgitamise poolest. Hoolimata sellest on Eesti pankades teenindajad üldiselt kompetentsemad. Kuigi Eesti teenindajad ei püüa oma klienti ja tema vajadusi nii hästi tundma õppida kui meie lõunanaabrid, siis suudetakse Eestis enamatel kordadel pakkuda just kliendi soovidele vastavaid lahendusi ja räägitakse üle pakutud võimaluste tingimused. Uuringust selgus, et erinevalt Läti ja Leedu pankade teenindajatest suutsid näiteks Eesti teenindajad alati anda vastused kõikidele kliendi poolt esitatud küsimustele. Lisaks kasutasid Eesti teenindajad toote tutvustamisel märkimisväärselt enam lisamaterjale.

Dive Top3 on valdkonnapõhine teeninduskvaliteedi uuring, mille eesmärgiks on hinnata ja võrrelda klienditeeninduse taset ühes valdkonnas. Uuringu läbiviimiseks kasutati mystery shopping-meetodit ehk eelnevalt koolitatud testkliendid hindasid etteantud situatsiooni läbimängimise käigus nii teeninduskohta üldiselt kui kogu teenindusprotsessi. Küsimustik oli jagatud peamisteks teenindusblokkideks ning selle all omakorda küsimusteks. Hinnanguid anti nii objektiivsetele kui subjektiivsetele aspektidele, kusjuures koondtulemuse arvutamisel läksid arvesse vaid objektiivsete, s.o konkreetsete faktide hindamisel põhinevate küsimuste vastused.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

SALONSHOP BALTIC OÜ otsib TURUNDUSJUHTI

Salonshop Baltic AS

31. detsember 2018

Tarkvara

AccountStudio - lihtsalt kohandatav terviklik äritarkvara

Äritarkvara, mida on võimalik kohandada erinevate nõudmiste ja tegevusaladega väike- ja suurettevõtetele. Tarkvara liidestab ettevõtte e-poe nii, et tehingud e-poes kajastuvad ilma valu ja vaevata nii laos kui ka raamatupidamises.

RTT kaasaegne kassatarkvara

Kassatarkvara oluliseks eesmärgiks on pakkuda kliendile kiiret ja mugavat teenindust. Suureks trendiks on saanud mobiilsus ehk tarkvara saab kasutada ka nutitelefonis või tahvelarvutis. Loe lähemalt, mis on kassatarkvara valikul oluline ning milliseid eeliseid annab RTT kassatarkvara.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara