Lipumärgi tuntus on kasvanud poole võrra

Lipumärgi tuntus on kasvanud
Lipumärgi tuntus on kasvanud

Toiduainete Eesti päritolu toiduainetele viitava sini-must-valge lipumärgi tuntus on viimase kolme aastaga kasvanud poole võrra.

Turu-uuringute ASi läbiviidud küsitluse tulemus lubab järeldada, et neli tarbijat viiest on märganud lipumärgikest kaupluse hinnasiltidel.  Statistiliselt oluliselt rohkem on kleebist märganud naised, 35-49 aastased, kõrgharidusega vastajad  ning eestlased.

Toiduliidu juhi Sirje Potiseppa sõnul on lipumärk garantii, et toode on valminud Eestis ning eestimaalaste maitse-eelistusi ja traditsioone silmas pidades.

„Enam kui pooled vastanutest peavad märgi olemasolu vajalikuks kodumaiste toodete äratundmiseks, mis näitab, et tarbija jaoks on eestimaise eelistamine jätkuvalt oluline valikukriteerium igapäevase toidukorvi täitmisel,“ ütles Potisepp. „Eestimaisuse eelistamisel on olulisteks argumentideks värskus, tuntud kvaliteet ning harjumuspärane maitse.“

Läheneva vabariigi aastapäeva kontekstis on Toiduliit käivitanud kampaania, mis kutsub tarbijaid üles lipumärgiga tooteid märkama ning kodumaist kvaliteetset toidutoodangut eelistama.

Tänavuse kampaania raames leiab Eesti tarbija poelettidelt ligikaudu 10 000 lipumärgiga toodet. Lipukampaanias osalevad kõik AjaO, Konsumi, Maksimarketi, Prisma, Selveri, Rimi, Comarketi, Keila Tarbijateühistu, Meie Toidukaupade, Maxima ja Aldar Marketi kauplused ning Tallinna ja Tartu Kaubamaja, Stockmanni ning Solarise toiduosakonnad.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara