Eften ostab Cityconilt Magistrali kaubanduskeskuse

Magistrali avamine
Aastal 2012 avati Magistrali keskus pidulikult pärast värskenduskuuri

Citycon on jõudnud EfTEN Kinnisvarafond II ASiga Tallinnas asuva Magistrali kaubanduskeskuse müügis kokkuleppele.

Tehingu hind on 24 miljonit eurot. Praeguseks on allkirjastatud ostu-müügileping ja tehing viiakse lõpuni siis, kui Eesti konkurentsiamet on selleks nõusoleku andnud. Loodetavasti jõuab tehing lõpule märtsis.

„Citycon keskendab oma portfelli linnalikele keskustele Põhjamaades ja Balti riikides, kus ankurrentnik on toidukauplus, ja loobub väiksematest kaubanduskeskustest,“ selgitas müüki Cityconi investeeringute eest vastutav Nils Styf. Tema hinnangul oli just kätte jõudnud aeg müüa.

Efteni Capitali tegevjuht Viljar Arakas rääkis, et Magistrali kaubanduskeskus sobis nende profiili hästi ja kuna Citycon seda parajasti müüs, langetatigi otsus. 

Arakas märkis, et Magistrali keskus on tugeva regionaalse tähtsusega kaubanduskeskus, kus on suur igapäevane külastajate voog, kes enamjaolt elab keskuse lähiümbruses. „See on selline vara, millel pole ülelinnalist ambitsiooni, kuid omab suurt tähtsust linnaosas, kus ta asub,“ rääkis Arakas.

Eften ei kavatse Magistrali keskusele juurdeehitusi teha, küll aga plaanivad keskust erinevate üürnikega arendada. Arakas lisas, et kaubanduskeskuste juhtimine on võrreldes büroohoonetega väga elav ja dünaamiline. „Plaanime kogu energia ja jõu pühendada sellele, et keskust edasi arendada,“ ütles Arakas.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara