13 aastat turul olnud jäätis on jätkuvalt jaekettides populaarne

Vanilla Ninja koorejäätis
Vanilla Ninja koorejäätis

Eesti kaubanduskettidest osteti eelmisel aastal enim AS Balbiino kodumaisest koorest valminud vanillimaitselist Vanilla Ninja pulgajäätist – enam kui 1,3 miljonit tükki, selgus Nielseni turu-uuringust. Vanilla Ninja jäätise müük kasvas 2014. aastaga võrreldes 15 protsenti.

„Eesti jäätiseturg kasvas eelmisel aastal neli protsenti, mis on küll ligi kolm korda väiksem kasv võrreldes aasta varasemaga, kuid ilmselt pidurdas suuremat kasvu ka keskmisest kesisema ilmaga suvi. Kuid kvaliteetsed jäätised, eriti naturaalsest koorest jäätised nagu Vanilla Ninja, on eestlaste seas jätkuvalt hinnas,“ ütles Balbiino turundusdirektor Enel Kolk.

„Vanilla Ninja on legendaarne ja erakordne jäätis, mis on üks vanimaid kaubamärke Eesti jäätiseturul, kuid mille retsept on püsinud muutumatu alates selle turule toomisest. Jäätise ehe koorene maitse ja kvaliteetne šokolaadiglasuur on võitnud jäätisesõprade seas suure austajaskonna – vanillimaitseline  Vanilla Ninja on läbi aegade olnud üks Balbiino enimostetud jäätiseid, seda on 13 aasta jooksul ostetud ligi 20 miljonit tükki,“ lisas Kolk.

Nielseni turu-uuringute järgi osteti 2015. aastal 1,3 miljonit vanillimaitselist Vanilla Ninja pulgajäätist, olles tükipõhises arvestuses Eesti enimostetud jäätis. Lisaks osteti veel 300 000 vanillimaitselist Vanilla Ninja koorejäätist Nielseni uuringutest välja jäänud kauplustest, mis teeb müügiks üle 1,6 miljoni jäätise.

Vanilla Ninja vanillimaitselist koorejäätist hakati valmistama 2003. aastal, kui Vanilla Ninja bänd oli nii Eestis kui ka välismaal tuntust kogumas. Kuigi enamuse eestimaalaste lemmikmaitseks on just vanillimaitselised jäätised, sai Balbiino meeskond jäätisesõpradelt tagasisideks, et oodatakse väga ka šokolaadimaitselist Vanilla Ninja koorejäätist, mis võeti tootmisesse 2010. aastal.

AS Balbiino ekspordib nii vanillimaitselisi kui ka šokolaadimaitselisi Vanilla Ninja koorejäätiseid Lätti ja Leetu.

Nielseni jäätiseturu uuring hõlmas teiste seas järgmisi Eesti kaubanduskette ja müügikohti: Selver, Rimi, Prisma, ETK, Maxima, Comarket, Kaubamaja Toidumaailm, Stockmann, Säästumarket, Comarket, R-Kioskid ning Statoili ja Olerexi tanklad jne.

AS Balbiino on ainus Eesti jäätisetootja, kellel on BRC toiduohutuse ja kvaliteedijuhtimise sertifikaat. AS Balbiino põhineb 100% Eesti kapitalil, kuulub NG Investeeringute gruppi ja annab tööd ligi 200 inimesele. Lisaks jäätise tootmisele tegeleb AS Balbiino külmutatud ja jahutatud toodetega. AS Balbiino impordib ja vahendab külmutatud köögivilju, marju, kulinaariatooteid, kala ja liha.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara