Mars Eesti kutsub tagasi Snickers 4-pakid ja kaalukommid parim enne kuupäevaga 10.07.2016

Snickers
Snickers 4-pack

Mars Eesti kutsub ettevaatusabinõuna tagasi Hollandis Vegheli tehases toodetud Snickers 4-pakid ja ajavahemikus 17.02.2016-26.02.2016 kauplustest ostetud kaalukommid, mille parim enne kuupäevaks on märgitud 10.07.2016. Tagasikutsumise põhjuseks on Saksamaal ühest tootest leitud plastiktükk.

Marsi esindaja Kairi Kaasiku sõnul puudutab tagasikutsumine ainult Vegheli tehases valmistatud konkreetset toodet. „Tegemist on isoleeritud intsidendiga ja tagasi kutsutakse ainult Snickers 4-pakk, parim enne kuupäevaga 10.07.2016. Eestis pole mitte ükski teine šokolaadisort, pakkeformaat või batooni suurus intsidendiga seotud,“ kinnitas Kaasik.

„Palume tarbijatel lisaks Snickers 4-pakkidele, parim enne kuupäevaga 10.07.2016, tagastada ka kõik kauplustest ajavahemikul 17.02-26.02.2016  ostetud Snickers kaalukommid,“ ütles Kaasik. 

Toodete tagasi kutsumise põhjuseks on Saksamaal ühest šokolaadist leitud plastiktükk. „Eestis ei ole praegusel hetkel meieni jõudnud ükski tarbijapoolne kaebus,“ ütles Kaasik. „Teeme kõik endast oleneva, et intsidenti puudutavad tooted Eesti turult tagasi kutsuda ja oleme juba edasimüüjaid teavitanud ning andnud juhiseid, kuidas nad peaksid selles olukorras käituma.“

Tarbijatel, kes on ostnud SNICKERS® 4-pakk toote, millel on märgitud parim enne kuupäev 10.07.2016, palutakse neid ettevaatusabinõuna mitte tarbida. „Ostutšeki olemasolul palume toote tagastada kauplusesse, kust toode osteti ning ostutšeki puudumisel või lisainformatsiooni saamiseks palume helistada Marsi klienditoe numbrile +372 67 103 61,“ ütles Kaasik. „Nagu öeldud, puudutab intsident ainult Snickers 4-pakki, mille ümbrisel on märgitud parim enne kuupäevaks 10.07.2016. Juhul kui tarbija on 4-paki ümbrise ära visanud, saab ka üksiku Snickers batooni puhul, mis on pärit 4-pakist, veenduda, kas tegemist võib olla tagasikutsutava tootega. Selleks peab kontrollima toote seerianumbrit, tagasikutsutava toote seerianumber on 550G2NLD03 või 550F3NLD03,“ lisas Kaasik.

„Me tahaksime veel kord vabandada kõigi tarbijate ees ning kinnitada, et Vegheli tehasest Eesti turule jõudnudtoode ei kujuta vähimatki ohtu inimese elule ega tervisele. Tagasikutsumine on vaid ennetav meede, kuna klient on Marsile kõige olulisem,“ sõnas Kaasik.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara