Veebruaris näitas Baltika väikest käibekasvu

Baltika juhatuse esimees Meelis Milder
Baltika juhatuse esimees Meelis Milder

Täna avaldatud Baltika Grupi veebruarikuu müügitulemuste põhjal kasvas käive mulluse veebruariga võrreldes protsendi võrra.

Konsolideeritud müügitulu jätkuvatest tegevusvaldkondadest ulatus rõivatootjal veebruaris 3,157 miljoni euroni. Eelmise aasta veebruaris oli võrreldav müügitulu 3,127 miljonit eurot, arvestamata jaemüüki Venemaal (295 000 eurot), mida loetakse lõpetatud tegevusvaldkonnaks.

Baltika veebruari jaemüük vähenes 7%, sealhulgas Eestis 7%, Lätis 4% ja Leedus 8%. Samuti vähenes 16% võrra e-poe müük. 41% kasvas mulluse veebruariga võrreldes hulgimüük, kaasa arvatud müük frantsiisipoodides, mille hulka lisandusid Venemaal müüdud Baltika ärid.

Kahe kuu kokkuvõttes oli Baltika müügitulu 7,207 miljonit eurot ehk 4% vähem kui eelmise aasta samal ajal.

Veebruaris avati uus Baltmani pood Tallinnas Ülemiste keskuses ja Bastioni pood Riias. Veebruari lõpu seisuga on Baltikal kokku 130 kauplust, neist 35 frantsiisikauplust.

Osale arutelus

  • Oliver Teppan, Äripäeva ajakirjanik

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Majandustarkvara Profit – kõik mida ettevõtte juhtimiseks vajad

Majandustarkvara Profit pakub oma klientidele tasuta tarkvarauuendusi ja kasutajatuge, mis tähendab, et Profiti kliendid täiendavate lisakulutustega arvestama ei pea ning saavad alati töötada kõige kaasaegsema tarkvaraversiooniga. 

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Blogid

Statistika

Käsi­raamatud