KPG Kaubanduse omanik: klient peab saama poes hea emotsiooni

KPG Kaubandus
õrus asuva, Magaziini kauplusteketti majandava KPG Kaubanduse OÜ juhtkond...

KPG Kaubanduse omanik Arvi Prants ütles, et ta teinekord ostab meelega sisse selliseid asju, mis inimesi naerma ajab. Ta on seda meelt, et kui inimene poodi tuleb, peab ta saama hea emotsiooni.

Magaziini poeketti haldava KPG Kaubanduse tegevjuht Ülle Veibri sõnul on neile edu taganud see, et nende poodides on hästi palju erinevat kaupa ja hea hinnaga. „Püüame teadlikult konkurentidest eristuda – me oleme pigem selline maarahva kaubamaja,“ toob ta võrdluse.

„Kui maainimene ütleb, et tal on vaja hakklihamasinat või lehmaketti, siis ma võtan need kaubad sisse, mis siis, et selliste kaupade käive ei ole suur,“ seletab KPG Kaubanduse juhatuse liige Arvi Prants. „Aga sellisest kaubavalikust tulenebki see, et inimene üldse meie poodi sisse astub.“

Prants lisab, et teinekord ostab ta meelega sisse selliseid asju, mis inimesi naerma ajab. „Mina olen seda meelt, et kui inimene poodi tuleb, peab ta saama hea emotsiooni,“ räägib ta. „Näiteks ostsin ma kunagi meeletul hulgal sisse imeodavaid plaastreid. Ostja hakkab ju naerma, et mis asja, kaks plaastrit ühe sendi eest! Kõik on ära müüdud, väga head plaastrid olid, muide.“

Ettevõtte teine juhatuse liige Ursel Kaarna täiendab, et nende sisseostustrateegia on osta kaubakogused tarnijailt kohe välja. „Nii saame paljud asjad tunduvalt parema hinnaga kätte,“ ütleb ta. „Ja Venemaalt ostame kaupa siis, kui rubla kurss on meie jaoks soodne.“

Loe pikemalt Äripäevast.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara