„Investeeringud tootmisseadmetesse ning laiem tootevalik võimaldavad Altial üha rohkem keskenduda ekspordile ning 2015. aasta oli välisturgudel väga edukas, samuti kasvas kodumaine veinimüük. Eesti üldine müügitulemus jäi oodatust kesisemaks, sest kange alkoholi turg vähenes aktsiisitõusu tõttu ligikaudu 12 protsenti ja kuna Altia müügiportfellist moodustab kange alkohol 80 protsenti, siis avaldas see suurt mõju tulemustele. Ühtlasi tõi see kaasa ligi 30-protsenti väiksema aktsiisisumma,“ ütles Altia Eesti AS-i juhatuse esimees Kristel Mets ettevõtte teates.
Metsa sõnul on Altia Eesti AS-i peamised ekspordi sihtriigid Läti ja Soome, millele järgnevad Poola, Rootsi ja Taani. Uute turgudena lisandusid eelmisel aastal Ameerika Ühendriigid, Belgia, Kanada, Leedu, Liibanon, Ungari ja Ühendkuningriik. Läinud aastal investeeris Altia 0,5 miljonit eurot uude villimis- ja korkimisseadmesse, mis aitab tugevdada konkurentsivõimet kasvaval eksporditurul. „Eesti turul tegeleme uute toodete ja brändide loomisega,“ lisas Mets.
Soome, Rootsi, Norra, Taani, Eesti ja Läti turul tegutseva Altia Corporationi kogukäive ulatus 380,7 miljoni euroni ning ärikasum 23,6 miljoni euroni; kontserni puhaskasum oli 21 miljonit eurot.
Altia Corporationi tütarettevõte Altia Eesti AS on Eesti suuruselt teine alkoholitootja, mille tegevusest moodustab alkohoolsete jookide tootmine ligi 60 ning import ligi 40 protsenti. Ettevõttes oli 2015. aasta lõpu seisuga 86 töötajat.
Altia Eesti tuntuim kaubamärk Eesti turul on Saaremaa Vodka. Ettevõte turustab ka mitmeid tuntud rahvusvahelisi kaubamärke nagu Meukow, Campari ja Amarula. Ettevõte esindab Larseni ja Renault’ konjakit, Ibise brändit, Koskenkorva vodkat ning Xanté konjak-likööri, mis on Altia Corporationi tuntuimad kaubamärgid rahvusvahelisel turul. Altia Eesti veiniportfelli juhtivad kaubamärgid on Fresita, Chill Out, Tarapac?, Two Oceans, Masi ja Codorniu.