18. märts 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Tehnoloogilised trendid Londoni messilt

Retail Business Technology Expo (RBTE) Londonis
Foto: Kristo Kaljuvee
9.-10. märtsil toimus Londonis Retail Business Technology Expo (RBTE), mis on üks suuremaid kaupmeestele suunatud üritusi Euroopas, kus toimub üheaegselt mess, seminarid, töötoad ja innovatsiooni konkurss. Hansabi kaubanduslahenduste valdkonnajuht Kristo Kaljuvee külastas messi ning tegi kaubandus.ee lugejatele väikese ülevaate messil toimuvast.

Samaaegselt toimusid ka Londoni Olympia keskuses Retail Design Expo, mis käsitles kaupluse ostukeskkonna disaini, sisustuse, turunduse ja visual merchandisingu’u teemasid ning Retail Digital Signage Expo, mille fookuses olid ostukeskkonna digitaalsed info edastamise lahendused.

Kaubanduses klienditeeninduse ja turvatehnoloogia lahenduste pakkujana keskendus Kaljuvee peamiselt RBTE ja RDSE ürituste osadele.

2016. aasta messi trendid ja kuumad teemad:

Müügipunktides tarbija käitumise kaardistamise ja analüüsi lahendused. Tarbija käitumise kaardistamiseks kasutatakse 3D liikumissensoreid ja IP kaameraid, tarkvara lahendused teostavad analüüsi ja erinevate mõõdikute abil tõlgendatakse tulemusi.  3D ja virtual reality tehnoloogiate kasutamine kaubandus kontseptsioonide loomisel ja testimisel.Tehnoloogiad kaupluse siseste protsesside automatiseerimiseks, nt. suletud sularaharinglus lahendus, elektroonilised hinnatablood.RFID tehnoloogia põhinevad lahendused:Kliendirahuolu suurendamiseksLisamüügi teostamiseksKaubakaitseksInventeerimiseksNFC makse iseteeninduskioskitele. Võimaldab iseteeninduskioskites kiirelt ja mugavalt teostada NFC makseid.Digitaalsete ekraanide automaatne ja dünaamiline sisuhaldus. Ekraanidel õige sisu esitamine õigele sihtrühmale õigel ajal.E-kaubandus ja piiride ülesed makselahendused.     

Retail Business Technology Expol oli esindatud üle 300 ettevõtte.
Retail Design Expo üks seminari aladest, ühte kokku toimus üle 70 töötoa ja seminari.
Retail Dgital Signage Expol osales üle 40 ettevõtte.
Makselahenduste tootja Ingenico booth`is tutvustati iseteeninduskioski NFC makse kontseptsiooni.
Suure mõõdulised LED ekraanide kasutatakse ühe enam ka siseruumides.
Digitaalsete ekraanide valik on laienenud võimaldades kaubanduses kasutada erinevate suurustega formaate ja custom made lahendusi.
RFID tehnoloogiat kasutav ”tark peegel” aitab kliendil tooteid valida, suhelda teenindajatega ja soovitab kokku sobivaid teisi tooteid.
Suletud sularahakäitlussüsteemi CashInfinity iseteeninduskassa kontseptsioon. iseteeninduskassa kontseptsioon.

Autor: Kristo Kaljuvee

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757