24. märts 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Denim Dream’i rõivakaupluse totaalne muutumine

Rocca al Mare Denim Dream läbis uuenduskuuri. Sai suuremad ruumid ning uue kontseptsiooni
Foto: Põldma Kaubanduse
Märtsi keskel avas Põldma Kaubanduse AS Baltikumi kõige suurema ja uuema kontseptsiooniga Denim Dreami kaupluse Rocca al Mare kaubanduskeskuses. Uurisin Põldma Kaubanduse omaniku ja juhatuse esimehe Heinar Põldma käest, miks otsustati kaupluse kontseptsiooni nii palju muuta.

„Soovime, et Denim Dream kaupluste külastajaid ootaks ees suurepärane teenindus ja nad tunneksid end meie ostukeskkonnas võimalikult mugavalt, mistõttu tuli uues kontseptsioonis teha palju olulisi muudatusi, kuna kliendi heaolu on meile kõige tähtsam,“ rääkis Põldma. Ta täiendas, et seepärast laiendasid nad ka toote- ja brändivalikut, et kliendil oleks võimalik ühest kauplusest saada kõik vajalik – alates pesust, rõivastest kuni loodusspaa toodeteni välja.

Foto: Põldma Kaubanduse

Uuendusena on Denim Dreami poes eraldi mõnus diivanitega puhkeala, Tai päritolu Lemongrass House toodetele pühendatud ilunurgake ja eraldatud pesuosakond. „Puhke nurgas on peagi tulemas ka ideaalne võimalus puutetundlikul ekraanil e-poes shoppamiseks ning olemise muudab veelgi mõnusamaks pakutav ökokohvi.“

Puhkenurk ja Lemongrass House toodete ilunurgake
Foto: Põldma Kaubanduse AS

Tais käsitööna valmistatud Lemongrass House loodusspaa tooted tõi Põldma Kaubandus turule juba eelmisel aastal ning avas esinduskaupluse Solaris Keskuses „Inimesed tunnevad huvi ja hindavad puhtaid looduslikke tooteid üha enam,“ rääkis Põldma. Ta lisas, et kui nemad olid ise veendunud toodete kvaliteedis ja headuses, siis otsustati pakkuda neid ka Denim Dreami klientidele.

„Loodame, et meie uus esinduskauplus meeldib meie klientidele ja nad tunnevad end seal hästi. See on hetkel kõige olulisem meie jaoks ning ka üks peamisi eesmärke,“ kommenteeris Põldma, kui uurida, kui palju mõjutab kontseptsiooni uuendus käivet. Ta täiendas, et nad loomulikult loodavad, et uue kontseptsiooniga kauplusel läheb hästi.

Põldma rääkis, et nad on saanud paari nädalaga klientidelt kiidusõnu. „Kliendid toovad välja tagasisides, et neile meeldib avaram kauplus, valgem keskkond ning seal on mugavam ostleda. Eriti populaarseks on osutunud sealne pesuosakond,“ ütles Põldma

Sarnase kontseptsiooniga uuendusi plaanivad nad ellu viia ka teistes esinduskauplustes. „Kuid esmalt laseme esimesel uue kontseptsiooniga kauplusel sisse elada, et seda analüüsida, saada rohkem tagasisidet klientidelt, mida tulevikus arvesse võtta.“

Kaupluse vaateaken
Foto: Põldma Kaubanduse
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757