Tarbijakaitseamet soovitab hoiduda HeaHind Market OÜ-st ostmisest

Heahind.ee
Tarbijakaitseamet soovitab tooteid mitte tellida Heahind.ee veebist

Viimastel päevadel on tarbijakaitseametisse pöördunud palju tarbijaid, kellel on probleeme kauplejaga HeaHind Market OÜ (www.heahind.ee). Tarbijate mured on ajendatud kaupleja poolt lubatud tarnetähtaegadest mittekinnipidamise, kauba tarbijale tarnimata jätmisega ning ostusummade tagastamata jätmise või sellega viivitamisega seoses.

Amet on pöördunud HeaHind Market OÜ poole ning kohustanud teda esmaspäevaks, 28. märtsiks andma selgitusi tarbijate ees võetud kohustuste täitmata jätmise põhjuste kohta ja tegema ettepanekuid olukorra lahendamiseks.

Kuniks amet on välja selgitanud täpsemad asjaolud, sealhulgas ettevõtja ülevaade tarbijate ees võetud kohustuste täitmise osas, soovitab amet tarbijatel nende oma majandushuve silmas pidades hoiduda tehingutest heahind.ee veebilehe vahendusel. Tarbijakaitseamet teavitab uute asjaolude ja täiendava info saamisel tarbijaid täiendavalt.

Lisaks juhib tarbijakaitseamet tarbijate tähelepanu, et HeaHind Market OÜ kasutab klienditeeninduseks muuhulgas ka lühinumbrit 1707, mis on tavatariifist kõrgema tariifiga telefoninumber.

Kuivõrd tasu arvestus algab juba kõne ooteajal ja tarbijate pöördumistest nähtuvalt ei pruugi kaupleja telefonile vastata, siis soovitab amet tarbijatel pöörduda HeaHind Market OÜ poole sõlmitud lepingutest tulenevate küsimuste lahendamiseks e-posti teel.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara