Nielseni Baltikum sai uue juhi

Ilona Lepp
Ilona Lepp

Eelnevalt Nielsen Venemaa esindust juhtinud Ilona Lepp määrati ettevõtte Balti turu liidriks.

Alates 14. märtsist 2016 töötab Ilona Lepp Leedus Nielseni Baltikumi juhina, asendades sel kohal senist kommertsdirektorit Inga Ilkytet, kes peale 10 aastat Nielsenis on otsustanud jätkata karjääri mujal.

“Viimastel aastatel on toidu- ja esmatarbekaupade sektoril olnud palju väljakutseid. Tahan luua tugeva meeskonna, kes aitaks meie klientidel, nii tootjatel kui jaekettidel, saavutada oma eesmärke ning tuua tarbijate igapäevaellu rohkem kvaliteeti ja mugavust,” ütles Ilona Lepp.

Leedulanna Ilona Lepp alustas oma karjääri turu-uuringute äris 1994. aastal Eestis, ettevõttes AMER Research, juhtides Baltikumi klienditeenindustiimi. Peale AMER Researchi omandamist Nielseni poolt oli ta klienditeenindustiimi juht Baltikumis, Valgevenes ja Ukrainas.

Alates 2006. aastast on Ilona Lepp töötanud Nielseni Venemaa esinduses. Ta on teinud viimase 9 aasta jooksul karjääri olles klienditeenindustiimi juht, piirkonna müügijuht ning viimaks Nielseni Venemaa esinduse juhataja.

Nielsen tähistas hiljuti ülemaailmselt 90. aastapäeva ning on suurim konsultatsiooni ja turu-uuringute firma. Ka Baltikumis on Nielsen üks juhtivaid turu-uuringute ja konsultatsiooni ettevõtteid. Nielsen on tegev rohkem kui 100 riigis ja seal töötab üle 40 000 inimese. Ettevõtte aktsiad on kaubeldavad New Yorgi börsil.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara