Rimi kliendid on viie aasta jooksul teeninud 12 miljon eurot Rimi raha

Rimi terminarl
Rimi kliendikaardiga saab terminalist vaadata personaalseid pakkumisi

Rimi kliendikaart saab tänavu 5-aastaseks ning nende aastate jooksul on Rimi kaardi omanikud teeninud 12 miljonit eurot Rimi raha. Rimi raha koguneb kliendikaardile 1% igalt ostult.

„Rimil on tänaseks ligi 600 000 kliendikaardi omanikku, kellest 67% on naised ja 33% mehed,“ sõnas Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuht Andrija Lilleoja. „Meie kliendid kasutavad kaardile kogunenud Rimi raha ära pea 95% ulatuses, kuna raha aegumist tuletatakse kliendile meelde mitmes erinevas kanalis – kassas, terminalis, kassatšekil ning isiklikul Rimi veebikontol.“

„Alates käesoleva aasta kevadest on Rimis esimese jaeketina kasutusel uued kontaktivabad kliendikaardid, mis tähendab seda, et kaarti saab ostul registreerida ilma magnetriba kasutamata. Kaart tuleb asetada lihtsalt kaardimakseterminali lähedale,“ lisas Lilleoja. „Oleme viimase kahe nädala jooksul väljastanud juba 11 000 kontaktivaba kliendikaarti ning alates 1. aprillist saab neid kasutada kõikides Rimides. Säästumarketid lähevad kontaktivabale kliendikaardile täielikult üle sügiseks. Kontaktivaba kaardi tegemine on kliendile kuni 4.aprillini tasuta ning loomulikult saab jätkuvalt kasutada ka varem väljastatud Rimi kaarte.“

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara