Rimi kliendid on viie aasta jooksul teeninud 12 miljon eurot Rimi raha

Rimi terminarl
Rimi kliendikaardiga saab terminalist vaadata personaalseid pakkumisi

Rimi kliendikaart saab tänavu 5-aastaseks ning nende aastate jooksul on Rimi kaardi omanikud teeninud 12 miljonit eurot Rimi raha. Rimi raha koguneb kliendikaardile 1% igalt ostult.

„Rimil on tänaseks ligi 600 000 kliendikaardi omanikku, kellest 67% on naised ja 33% mehed,“ sõnas Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuht Andrija Lilleoja. „Meie kliendid kasutavad kaardile kogunenud Rimi raha ära pea 95% ulatuses, kuna raha aegumist tuletatakse kliendile meelde mitmes erinevas kanalis – kassas, terminalis, kassatšekil ning isiklikul Rimi veebikontol.“

„Alates käesoleva aasta kevadest on Rimis esimese jaeketina kasutusel uued kontaktivabad kliendikaardid, mis tähendab seda, et kaarti saab ostul registreerida ilma magnetriba kasutamata. Kaart tuleb asetada lihtsalt kaardimakseterminali lähedale,“ lisas Lilleoja. „Oleme viimase kahe nädala jooksul väljastanud juba 11 000 kontaktivaba kliendikaarti ning alates 1. aprillist saab neid kasutada kõikides Rimides. Säästumarketid lähevad kontaktivabale kliendikaardile täielikult üle sügiseks. Kontaktivaba kaardi tegemine on kliendile kuni 4.aprillini tasuta ning loomulikult saab jätkuvalt kasutada ka varem väljastatud Rimi kaarte.“

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Lihtsam viis e-poe loomiseks

Müü oma tooteid kasutades Eesti suurimat pilve-põhist platvormi! Meie võimas e-poe lahendus annab sulle kõik vajalikud tööriistad ehitamaks endale sobiv e-pood.

Innovatiivne ja suurte võimalustega Microsoft Dynamics NAV keskmistele ja suurtele ettevõtetele

Dynamics NAV on Microsofti majandustarkvaradest globaalselt enim müüdud ja kiiremini arenev lahendus, mida on viimasel kümnendil jõuliselt arendatud.

Statistika

Teabevara