Rimi kliendid on viie aasta jooksul teeninud 12 miljon eurot Rimi raha

Rimi terminarl
Rimi kliendikaardiga saab terminalist vaadata personaalseid pakkumisi

Rimi kliendikaart saab tänavu 5-aastaseks ning nende aastate jooksul on Rimi kaardi omanikud teeninud 12 miljonit eurot Rimi raha. Rimi raha koguneb kliendikaardile 1% igalt ostult.

„Rimil on tänaseks ligi 600 000 kliendikaardi omanikku, kellest 67% on naised ja 33% mehed,“ sõnas Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuht Andrija Lilleoja. „Meie kliendid kasutavad kaardile kogunenud Rimi raha ära pea 95% ulatuses, kuna raha aegumist tuletatakse kliendile meelde mitmes erinevas kanalis – kassas, terminalis, kassatšekil ning isiklikul Rimi veebikontol.“

„Alates käesoleva aasta kevadest on Rimis esimese jaeketina kasutusel uued kontaktivabad kliendikaardid, mis tähendab seda, et kaarti saab ostul registreerida ilma magnetriba kasutamata. Kaart tuleb asetada lihtsalt kaardimakseterminali lähedale,“ lisas Lilleoja. „Oleme viimase kahe nädala jooksul väljastanud juba 11 000 kontaktivaba kliendikaarti ning alates 1. aprillist saab neid kasutada kõikides Rimides. Säästumarketid lähevad kontaktivabale kliendikaardile täielikult üle sügiseks. Kontaktivaba kaardi tegemine on kliendile kuni 4.aprillini tasuta ning loomulikult saab jätkuvalt kasutada ka varem väljastatud Rimi kaarte.“

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

SALONSHOP BALTIC OÜ otsib TURUNDUSJUHTI

Salonshop Baltic AS

31. detsember 2018

Tarkvara

RTT kaasaegne kassatarkvara

Kassatarkvara oluliseks eesmärgiks on pakkuda kliendile kiiret ja mugavat teenindust. Suureks trendiks on saanud mobiilsus ehk tarkvara saab kasutada ka nutitelefonis või tahvelarvutis. Loe lähemalt, mis on kassatarkvara valikul oluline ning milliseid eeliseid annab RTT kassatarkvara.

AccountStudio - lihtsalt kohandatav terviklik äritarkvara

Äritarkvara, mida on võimalik kohandada erinevate nõudmiste ja tegevusaladega väike- ja suurettevõtetele. Tarkvara liidestab ettevõtte e-poe nii, et tehingud e-poes kajastuvad ilma valu ja vaevata nii laos kui ka raamatupidamises.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara