Veebruaris jaeettevõtete müügitulu kasv mõnevõrra aeglustus

kasutatud rõivaste äri näitas veebruaris kasvu
Kasutatud kaupade kauplused näitasid veebruaris kasvu

Jaekaubandusettevõtete müügitulu suurenes 2016. aasta veebruaris 2015. aasta veebruariga võrreldes püsivhindades 5%, teatab Statistikaamet. Kui jaanuaris kasvas müügitulu eelmise aasta sama kuuga võrreldes 8%, siis veebruaris kasv mõnevõrra aeglustus.

2016. aasta veebruaris oli jaekaubandusettevõtete müügitulu 437,4 miljonit eurot.

Tööstuskaupade kaupluste müügitulu suurenes 2015. aasta veebruariga võrreldes 10%. Müügitulu suurenes kõigil tegevusaladel. Enim suurenes müügitulu apteekides ja kosmeetikatarvete kauplustes, kus müük kasvas eelmise aasta sama kuuga võrreldes viiendiku. Keskmisest enam suurenes müügitulu veel ka kasutatud kaupade kauplustes ja väljaspool kauplusi (kioskites, turgudel, otsemüük) (kasv 15%), majatarvete, kodumasinate, rauakaupade ja ehitusmaterjalide kauplustes (kasv 13%) ning posti või interneti teel (kasv 11%).

Toidukaupade kaupluste müügitulu suurenes 2015. aasta veebruariga võrreldes 7%.

Mootorikütuse jaemüügi ettevõtete müügitulu, mis jaanuaris tugevat kasvu näitas, pöördus veebruaris langusesse ning vähenes eelmise aasta veebruariga võrreldes püsivhindades 8%.

Võrreldes eelmise kuuga vähenes veebruaris jaekaubandusettevõtete müügitulu püsivhindades 9%. Sesoonselt ja kalendaarselt korrigeeritud andmete põhjal oli vähenemine 3%.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara