eMaxima kõige suurem ostukorvi maksumus on olnud 3012 eurot

eMaxima tellimuse komplekteerimine
eMaxima tellimuse komplekteerimine

Eesti esimene toidu- ja esmatarbekaupade veebipood e-Maxima kujunes esimesel tegutsemisaastal regulaarseks ostukohaks 16 000 perekonnale Tallinnast ja selle lähiümbrusest. Kõige usinam ostja tegi selle aja jooksul kokku 112 tellimust, kõige suurem ostusumma oli aga 3012 eurot.

Esimese tegutsemisaasta jooksul suurendas Maxima jaeketi internetipood klientidele pakutavad kaubavalikut 4000 tootelt enam kui 11 000 nimetuseni. “Oleme tänulikud kõikidele klientidele, kes on selle tänapäevase teenuse Eestis hästi omaks võtnud,” ütles Maxima Eesti peadirektor Vygintas Šapokas. “Erilist heameelt valmistab asjaolu, et oleme koostöös partneritega suutnud võita nii paljude klientide usalduse ning ostjad peavad igapäevaostude teostamist internetist sama tavapäraseks kui kaupluse külastamist.”

Aasta ostustatistika näitab, et keskmiselt koosneb e-Maxima tellimus 25 erinevast tootest. “Kõige aktiivsem klient tellis aasta jooksul veebipoest 112 korral ning ostis kokku 2583 nimetust kaupa,” kirjeldas e-Maxima juht Mihhail Solovjov. “Suurima nõudlusega kaubad on piimatooted ning puu- ja juurviljad. Tavakauplustega võrreldes ostetakse veebipoest veidi suuremas koguses erinevaid mahlu, vett ning lastekaupu. Klientide tagasiside kohaselt lähtuvad nad kaubavaliku ja koguste puhul just mugavusest – põhilised toidu- ja tarbekaubad on müügil sama hinnaga kui kaupluses ning neid saab täpselt vajalikuks ajaks konkreetsele aadressile kohale tellida.”

Maxima Eesti peadirektori sõnul annab veebipoe esimene tegutsemisaasta kinnitust tehtud valikutele ning ettevõte jätkab teenuse edasise arendamisega. “Selleks, et ka meie veebikauplus oleks ostjatele just see, mis vaja, oleme astunud samme selle nimel, et suudaksime igapäevast tellimuste arvu kolmekordistada. Meie eesmärgiks on kõigi enne lõunat tehtud tellimuste kohaletoimetamine samal päeval. Oma peamise ülesandena klientide ees näeme iga tellimuse tõhusat ja kvaliteetset täitmist,” märkis Šapokas.

E-Maxima täitis esimesed klientide tellimused 2015. aasta veebruaris. “Esimese aasta kõige suurema tellimuse maksumus oli 3012 eurot. Ostukorvi keskmine maksumus on ületanud tasuta kohaletoimetamise piirmäära,” lausus Solovjov.

E-Maximas saab tellimusi esitada ööpäevaringselt. Ostud toimetatakse spetsiaalselt toidukaupade veoks kohandatud sõidukitega kohale seitsmel päeval nädalas kella 8.00 kuni 22.00. E-Maxima teeninduspiirkonda kuulub kogu Tallinn ning ümbruskondsed asulad ja külad: Haabneeme, Harku, Iru, Järveküla, Kangru, Kelvingi, Laagri, Laiaküla, Leppneeme, Liivamäe, Loo, Lubja, Maardu, Metsakasti, Miiduranna, Muuga, Peetri, Pringi, Pärnamäe, Püünsi, Randvere, Rohuneeme, Tabasalu, Tammneeme, Viimsi ja Äigrumäe.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara