Tallinna Kaubamaja Grupi I kvartali käive kasvas 10,8%

Tallinna Kaubamaja Grupi I kvartali käive kasvas 1
Viimsi Keskusest on saanud üheks populaarseks Viimsi kaubandus- ja...

Tallinna Kaubamaja Grupi I kvartali konsolideeritud auditeerimata müügitulu ulatus 136,9 miljoni euroni kasvades eelmise aastaga võrreldes10,8%. Müügitulu suurenes mahult olulisemates tegevusvaldkondades, grupi esimese kolme kuu maksueelne kasum oli aasta varasemaga võrreldes ligi 2 korda suurem summas 5 miljonit eurot.

„Esimese kvartali tulemusega võib igati rahule jääda. Edu tagasid läbimõeldud turunduskampaaniad, lõpule jõudnud edukad arendusprojektid ning oskuslik varude juhtimine,“ sõnas Tallinna Kaubamaja Grupi juhatuse esimees Raul Puusepp. Sooja vastuvõtu osaliseks on Puusepa sõnul saanud ka edukalt käivitunud e-lahendused nagu Selveri ja Kaubamaja e-pood.

Märtsis jõudsid lõpule Tartu Kaubamaja renoveerimistööd, mille käigus läbis keskus põhjaliku uuenduskuuri ja sai kaasaegsema ilme. „Grupi heade tulemuste taga seisab ka Viimsi Keskus, mis on lühikese ajaga saanud üheks populaarsemaks Viimsi kaubandus- ja meelelahutuskeskuseks,“ rääkis Puusepp. 

Grupi edasised plaanid hõlmavad nii uute kaupluste avamisi, olemasolevate laiendamisi ja renoveerimisi, kui ka e-kaubanduse edasiarendusi ning iseteeninduskassade laiendamist. Raul Puusepa sõnul on grupi tulevikuplaanides tähtsal kohal ka Tallinna südalinnas asuva uue Kaubamaja hoone planeerimine. „Loome aastakümneteks linnasüdamesse uue maamärgi ja arhitektuurikonkursi väljakuulutamine lähikuudel on selle suure arenduse esimene oluline samm,“ märkis Puusepp.

Selveri supermarketite 2016. aasta I kvartali konsolideeritud müügitulu oli 92,8 miljonit eurot, see on aastataguse perioodiga võrreldes 7,6% suurenenud. Supermarketite segmendi konsolideeritud maksueelne kasum oli 2016. aasta I kvartalis 2,5 miljonit eurot, millest Eestis teenitud kasum moodustas 3,0 miljonit eurot, kasv võrreldes aasta varasema tulemusega 1,3 miljonit eurot. Selveritest sooritati 2016. aasta I kvartalis 8,2 miljonit ostu, see püsis eelmise aastaga samal tasemel. Selveri kauplusteketti kuulub 45 kauplust, mille all on 86 tuhande ruutmeetri jagu müügipinda. Selveri tütarettevõtte Kulinaaria OÜ müügitulu kasvas 2016. aasta I kvartalis aasta varasemaga võrreldes 10,6%.

Kaubamajade ärisegmendi 2016. aasta esimese kolme kuu müügitulu oli 22,2 miljonit eurot, kasv eelmise aasta sama perioodiga oli 1,6%. Kaubamajade 2016. aasta esimese kvartali maksueelne kahjum oli 0,2 miljonit eurot, mis oli aastatagusest tulemusest 22,3% võrra parem.

I.L.U. kosmeetikakauplusi opereeriva OÜ TKM Beauty Eesti 2016. aasta I kvartali müügitulu oli 1,6 miljonit eurot, kasv 2015. aasta sama perioodiga võrreldes oli 3,1%. Esimeses kvartalis oli kahjum 0,1 miljonit eurot, mis oli 2015. aasta võrreldava perioodi kahjumist 3,9% väiksem.

Grupi autokaubandussegmendi 2016. aasta esimese kvartali müügitulu oli 18,2 miljonit eurot. Müügitulu kasvas võrreldes eelmise aastaga 47,9%, sealhulgas suurenes KIAde müügitulu 39,4%. Aasta esimesel kolmel kuul müüdi kokku 886 uut sõidukit. Segmendi 2016. aasta esimese kvartali maksueelne kasum oli 0,5 miljonit eurot, see jäi eelmise aasta võrreldava perioodi kasumiga samale tasemele.

Gruppi kuuluvate jalatsikaupluste müügitulu 2016. aasta I kvartalis oli 2,4 miljonit eurot, see oli eelmise aasta sama perioodi tulemusest 8,8% suurem. Kvartali kahjumiks kujunes 0,5 miljonit eurot, mis oli planeeritust parem tulemus ning 26,7% väiksem kui eelmise aasta I kvartali kahjum.

Kinnisvara-ärisegmendi 2016. aasta I kvartali kontserniväline müügitulu oli 1,2 miljonit eurot. Müügitulu suurenes eelmise aastaga võrreldes 48,2%. Kinnisvarasegmendi 2016. aasta I kvartali maksueelseks kasumiks kujunes 2,8 miljonit eurot, mis on 29,6% parem eelmise majandusaasta samal perioodi tulemusest.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara