Vali parim müügi ja teeninduse valdkonna koolitaja

Vali parim müügi ja teeninduse valdkonna koolitaja
Teenindajad müügisaalis

Aita valida parim müügi ja teeninduse valdkonna koolitaja ning võida tasuta pääse viie parima koolitaja lühiloengule "Kuidas läbi klienditeeninduse müüki suurendada?" Kaubanduse Aastakongressi teisel päeval ehk 13. oktoobril 2016

Viiendat sünnipäeva tähistav Kaubanduse Aastakongress kestab esimest korda kaks päeva. Esimene päev, 12. oktoober, on tavapärane kongressipäev, kus esinevad kaubandusettevõtete juhid ja eksperdid nii Eestist kui välismaalt. Lisaks kuulutatakse välja kõige edukamad jae- ja hulgikaubandusettevõtted.

Teine päev, 13. oktoober on täielikult pühendatud müügi ja teeninduse treeningu teemadele. Et teine päev saaks suurepärane, siis selle kava kokkupanekuks on vaja lugejate abi, kes annavad enda hääle parima müügi ja teeninduse valdkonna koolitaja valimisse.

Palume lugejatel veebiküsitluse käigus valida 5 parimat koolitajat. Lugejate koostatud TOP 5 kuuluvad koolitajad saavad 13. oktoobril võimaluse Kaubanduse Aastakongressi teisel päeva osalejate eest esineda lühiloenguga teemal „Kuidas läbi klienditeeninduse müüki suurendada?“

Kõikide hääletajate vahel, kes jätavad oma kontaktandmed, loositakse välja 3 tasuta pääset (ühe osaluse väärtus 149 eurot (km-ga 178,80)) 13. oktoobril toimuvale Kaubanduse Aastakongressi teisele päevale.

*kõik kontakti jätnud hääletajad saavad igal reedel oma mailile tasuta Eesti ainsa kaubandustrendide  äriuudiste uudiskirja.

** Hääletada saab kuni 27. aprilli hilisõhtuni. Võitjad kuulutatakse välja 29. aprilli uudiskirjas!

VALI ENDA LEMMIKUD!

 Vajuta lõpus kindlasti SALVESTA!

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara