Fazer Grupp ostab tagasi kolm maailmatuntud magusabrändi

domnino
domnino

Fazer Grupp sõlmis ostutehingu kolme nimeka küpsisebrändi – Domino, Jaffa ja Fanipala – tagasiostmiseks. Tehing suurendab Fazeri turuosa küpsiseturul ja loob uusi arenguperspektiive. Soomlaste armastatuimate kaubamärkide naasmine Fazeri omandusse on osa Fazeri koduturu investeeringukavast.

Tehinguga laiendab Fazer oma küpsistevalikut ja ostab Mondelez’ilt Domino, Jaffa ja Fanipala kaubamärgid. Kaubamärkide siirdumine Fazerisse on jätk 2012. aastal aset leidnud Kraft Foods (tänase Mondelez’) Vantaa tehase ostule. Fazer soovib kasvatada käivet ning tugevate kohalike brändide lisamine valikusse on loomulik viis kasvatada ettevõtte turuosa küpsiste segmendis. Domino on Soome tuntuim küpsisekaubamärk.

“Soomlaste poolt palavalt armastatud küpsiste naasmine Fazeri kontserni on meie jaoks väga eriline võimalus. Arendame pidevalt oma tootevalikut lähtudes tarbijate soovidest. Näiteks suupisted on meie uus ülioluline kategooria, mille väljatöötamisel on küpsistel olnud võtmeroll,” sõnas Fazeri maiustuste kategooria tegevjuht Rolf Ladau.

Fazeril on küpsisetootmises pikaajaline kogemus: aastatel 1929-1995 valmistas Fazer ka küpsisetooteid. Domino küpsised toodi turule 1953. aastal, Jaffa 1969. aastal ja Fanipala 1993. aastal.

Septembris möödub 125 aastat ajast, mil Karl Fazer avas Helsingis Kluuvikatu tänaval Prantsuse-Vene kohviku. Täna on Fazer üks tuntumaid ettevõtteid ning suurimaid tööandjaid, pakkudes tööd enam kui 6000 inimesele Soomes. Fazeri küpsisevabrik asub Vantaas ning seal töötab ligikaudu 80 inimest. Viimase kolme aasta jooksul on Fazer Grupp konkurentsivõime suurendamiseks ja kasumlikkuse tõstmiseks investeerinud ligi 100 miljonit eurot ning plaanib sama palju investeerida Soomes ka järgneva kolme aasta jooksul. Ettevõte eesmärk on suurendada kohalolekut turul, investeerida eksporti ja uutesse töökohtadesse.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara