Uuring: Eesti inimesed eelistavad Euroopa veine

Eesti inimesed eelistavad kõige enam Hispaania vei
Eesti inimesed eelistavad kõige enam Hispaania veine

Alkoholi tootja ja maaletooja Altia Eesti AS-i tellimusel läbiviidud veinituru uuringu põhjal eelistavad Eesti inimesed vanuses 18-65 peamiselt Euroopa veine, teatas ettevõte.

Uuringu kohaselt on eelistatuimad Hispaania veinid, mida nimetas 48 protsenti vastajatest. Järgnevad Prantsusmaa ja Itaalia 41 protsendiga ning esikuuikusse jõudsid veel Tšiili, Saksamaa ja Lõuna-Aafrika veinid.

„Hispaania veinid on Eestis lemmikute hulka kuulunud aastaid ning läbimüügilt konkureerivad nad Tšiili omadega. Üldiselt muutuvad eelistused väga aeglaselt,  kuid siiski on tähelepanuväärne Saksamaa esiletõus, tulenevalt Rieslingu populaarsuse kasvust,“ ütles Altia Eesti AS-i juhatuse esimees Kristel Mets.

Vahuveinidest on uuringus osalejate seas üsna võrdselt eelistatud Itaalia (48 protsenti) ja Prantsusmaa (46) vahuveinid, kolmandal kohal on Ungari (24) ning neljas Läti (17).

Sortidest kolm soosikut

Veinisortidest on selgelt eelistatuimad Chardonnay, Merlot, Cabernet Sauvignon, millele järgnevad Riesling ja Sauvignon Blanc. Kui vastajatel paluti spontaanselt nimetada veinimarke, siis kõige rohkem meenusid Dreamer, Törley, Monte Cristo ja Põltsamaa.

Küsitluse viis veebruaris läbi Soome uuringufirma Kuulas ning selles osales 403 vastajat vanuses 18-65 aastat.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara