26. mai 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Tarbijakaitseamet: Cherry Media OÜ teavitas maksejõuetusest

Cherry.ee vaucheri portaali esileht
Foto: Kuvatõmmis
Täna, 26.mail 2016 teavitas Cherry Media OÜ (Cherry.ee, vautšeriportaal Cherry) tarbijakaitseametit oma kogu tegevuse lõpetamisest ning esitas reisiettevõtjana avalduse maksejõuetuse kohta ja taotluse tagatisraha arvelt tarbijate nõuete rahuldamiseks. Soovime rõhutada, et Cherry Media OÜ poolt seatud tagatist kasutakse ainult ärajäävate pakettreiside reisitasu hüvitamiseks.

Tarbijate pakettreisilepingutest tulenevate nõuete rahuldamiseks on Cherry Media OÜ’l 51 000 euro suurune tagatis, mis on seatud firmas BTA Insurance Company SE.

Tarbijakaitseamet palub tarbijatel võtta esmalt ühendust reise vahendanud Cherry Media OÜga. Selle info saamiseks pöörduge e-kirjaga aadressile [email protected], kuid arvestada tuleb viivitusega vastuse saamisel.

Tagatisrahast reisitasude hüvitamisel lähtub tarbijakaitseamet kinnitusest, kas pakettreis toimub või mitte.

Täpsed juhised, kuidas avaldusi esitada ja millise aja jooksul amet nõudeid kogub, annab amet teada reedel s.o 27.mail.2016.

Nendel tarbijatel, kes maksid reisi eest Cherry Media OÜ’le  krediitkaardiga, soovitab amet makse tagasikutsumiseks pöörduda panga poole. Kui reisiostja oli jõudnud sõlmida ka reisitõrkekindlustuse, võiks pöörduda kindlustusfirma poole ja küsida üle, kas reisifirma maksejõuetus on kindlustusega kaetud või mitte.

Soovime rõhutada, et Cherry Media OÜ poolt seatud tagatist kasutakse ainult ärajäävate pakettreiside reisitasu hüvitamiseks. Üksikud reisiteenused (lennupiletid, spa paketid, majutus jm) ei kuulu tagatisrahast hüvitamisele.

Cherry Media OÜ poolt vahendatud muude vautšerite (muud teenused) osas märgib amet järgmist. Ettevõtte poolt tarbijakaitseametile edastatud esialgsetel andmetel on Cherry Media OÜ ja tegelike teenuse pakkujate vahel sõlmitud lepingutes õiguste ja kohustuste tasakaal sätestatud selliselt, et tarbijate ees võetud kohustuste täitmine tuleb tagada konkreetsel teenusepakkujal.  Palume vautšeri omanikul pöörduda esmalt vautšeril märgitud teenuse pakkuja poole.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757