Uuring: eestlane eelistab välismaiseid e-poode

Uuring: eestlane eelistab välismaiseid e-poode
Uuring: eestlane eelistab välismaiseid e-poode

TNS Emori uuringu kohaselt sai iga eestlane viimase aasta jooksul keskmiselt kaksteist postipakki. Kohalike e-kaupmeeste jaoks on ohu märk, et välismaalt tellitud pakkide hulk ületas esimest korda kodumaised pakimahud.

Uuringutulemused näitavad, et 55% kõikidest postipakkidest saabub Eestisse välisriikidest. Veel aasta tagasi oli vastav näitaja 43%. “Aastaga on plahvatuslikult kasvanud just Hiinast tulevate pakkide arv. Sealt on tellitud iga teine välismaalt saabuv pakk,” rääkis Itella SmartPOSTi müügi- ja turundusdirektor Alice Rahkema.

Eestlane ostab välismaistest e-poodidest rohkem kui keskmine eurooplane. “See on selge ohumärk siinsetele e-kaupmeestele, kes peavad mõistma, et ei konkureeri ammu enam mitte ainult omavahel, vaid kogu maailmaga. Trendid näitavad, et hind ei ole enam peamine argument ostu tegemiseks sobivat e-poodi valides. Hoopis klienditeeninduse kõrge tase ning lühike tarneaeg on see, milles globaalsete kaubandushiidudega on võimalik sammu võrra ees olla,” kirjeldas Rahkema.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara