Autor: Kaubandus.ee • 3. juuni 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Uuring: eestlane eelistab välismaiseid e-poode

Foto: Eiko Kink
TNS Emori uuringu kohaselt sai iga eestlane viimase aasta jooksul keskmiselt kaksteist postipakki. Kohalike e-kaupmeeste jaoks on ohu märk, et välismaalt tellitud pakkide hulk ületas esimest korda kodumaised pakimahud.

Uuringutulemused näitavad, et 55% kõikidest postipakkidest saabub Eestisse välisriikidest. Veel aasta tagasi oli vastav näitaja 43%. “Aastaga on plahvatuslikult kasvanud just Hiinast tulevate pakkide arv. Sealt on tellitud iga teine välismaalt saabuv pakk,” rääkis Itella SmartPOSTi müügi- ja turundusdirektor Alice Rahkema.

Eestlane ostab välismaistest e-poodidest rohkem kui keskmine eurooplane. “See on selge ohumärk siinsetele e-kaupmeestele, kes peavad mõistma, et ei konkureeri ammu enam mitte ainult omavahel, vaid kogu maailmaga. Trendid näitavad, et hind ei ole enam peamine argument ostu tegemiseks sobivat e-poodi valides. Hoopis klienditeeninduse kõrge tase ning lühike tarneaeg on see, milles globaalsete kaubandushiidudega on võimalik sammu võrra ees olla,” kirjeldas Rahkema.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757