Emor: Eesti tarbija osaleb keskmiselt 8 lojaalsusprogrammis

kliendikaardid
kliendikaardid

Emori esmakordne lojaalsusprogramme võrdlev uuring selgitas, et 78% Eesti elanikest peab lojaalsusprogramme oluliseks. Eesti elanik on keskmiselt 8 enamlevinud lojaalsusprogrammi liige.

„Kõige enam ollakse huvitatud toidu- ja esmatarbekaupluste lojaalsusprogrammidest ning koguni 91% tarbijatest on vähemalt ühe nimetatud valdkonna programmi liige,“ sõnas Emori uuringuekspert Kaidi Reedi.

„Kuigi Eesti tarbijad osalevad mitmetes lojaalsusprogrammides, suhtutakse siiski kahtlevalt sellesse, et ettevõtted oma püsiklientide ostu- ja tehinguinfot analüüsivad. Suur osa on neid, kes ei soovi, et nende infot analüüsitakse või kes ei oska selles küsimuses hetkel seisukohta võtta,“ rääkis Kaidi Reedi.

Emori uuring reastas lojaalsusprogrammid nende tugevuse indeksi põhjal pingeritta ja kaardistas  lojaalsusprogrammide olulised omadused ning tarbijate ootused programmide suhtes. Eestimaalaste eelistatuimad ja tugevamad lojaalsusprogrammid tähestiku järjekorras on  Aitäh! Kaart, Apollo Klubi, Club One, Elroni sõidukaart, Espaki kliendikaart, Forum Cinemas Kinoklubi, Neste, NS King, Olerexi Sooduskaart, Partnerkaart, Prisma konto, Sinu Rimi, Statoil EXTRA, Säästukaart ja Viking Club.

Emori veebiuuringus osales  2124 Eesti elanikku vanuses 20–65.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara