Ettevõtja ja investor Raivo Hein soovitab enda kogemuse põhjal pakkuda turundajatel kliendile mitte väärt asju, vaid hoopis aega.
"Rikkus on mõnus asi ja kõik tahavad olla rikkad," rääkis Hein finantssektori müügi edulugude konverentsil. "Seetõttu mõõdetakse rikkust sageli rahas." Tegelikult peaks Heina sõnul rikkust mõõtma hoopis ajas. Sellele vihjab ka kõnekäänd "aeg on raha".
Hein nentis, et aeg on raha ja rikkus on aeg. "Mida rohkem on aega tegeleda sellega, mida tahate, seda rikkam olete," märkis Hein, soovitades rõhuda kliendiga suheldes mitte asjadele ja nende headusele, vaid ajale, mida need aitavad kokku hoida või võimalusele saavutada finantsvabadust ehk ajas mõõdetavat rikkust.
Autor: Tea Taruste, Äripäeva kaasautor