Maxima turundust arendab edasi Jaanika Terasmaa

Maxima Eesti turundusdirektor Jaanika Terasmaa
Maxima Eesti turundusdirektor Jaanika Terasmaa

Maxima Eesti turundusdirektorina asus ametisse varasem Baltika Grupi turundusosakonna juht Jaanika Terasmaa.

Maxima Eesti tegevdirektori Vygintas Šapokase sõnul on tänavu Eestis 12. tegutsemisaastat tähistanud Maxima jaekett jõudnud suurima kliendiarvuni ning ettevõtte kaubamärk on tõusnud kümne Eesti armastatuima hulka. "Meie turundustiimi eesmärgiks on Jaanika juhtimisel veelgi efektiivsemalt müügitegevust ning brändi tuntust edendada, et seeläbi täiendavalt kliendilojaalsust suurendada," märkis ta.

Maxima Eesti uus turundusdirektor Jaanika Terasmaa näeb jaeketiturundustegevustes suurt potentsiaali. "Koostöös klientidega arendame aktiivselt edasi oma tugevusi, milleks on eksklusiivne tootevalik, soodne hinnatase ning parim hinna-kvaliteedi suhe. Tähtsaim meie jaoks on parim kliendikogemus, et kliendil oleks mugav poodi tulla, lihtne ostelda ja kaubavalikust leiab alati just vajaliku kauba. Meie eesmärk on olla klientide jaoks just see, mis vaja," rõhutas ta.

Jaanika Terasmaa on varasemalt töötanud kommunikatsiooniettevõttes Polhem PR ning viimased viis aastat oli ta erinevatel turundusega seotud ametikohtadel Baltika Grupis. Enne Maximaga liitumist vastutas Terasmaa turundusosakonna juhina rõivatööstuskontserni kaubamärkide Monton, Mosaic, Ivo Nikkolo, Baltman ja Bastion turundamise eest. Jaanika Terasmaa omandab hetkel Tartu Ülikoolis magistrikraadi strateegilise juhtimise erialal. 

Maxima Eesti kuulub jaekaubanduskontserni Maxima Grupé, mis ühendab 528 kauplust Eestis, Lätis, Leedus, Poolas ja Bulgaarias. Eestis tegutseb 75 Maxima kauplust, millest 54 on Maxima X kodukauplused, 18 Maxima XX supermarketid ja 2 Maxima XXX hüpermarketid ja üks e-toidupood. Igapäevaselt teenindavad Maxima kauplused keskmiselt 160 000 inimest. Maxima kauplused, kulinaariatsehhid ja logistikakeskus annavad tööd ligi 4300 Eesti elanikule.

 

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

SALONSHOP BALTIC OÜ otsib TURUNDUSJUHTI

Salonshop Baltic AS

31. detsember 2018

Tarkvara

AccountStudio - lihtsalt kohandatav terviklik äritarkvara

Äritarkvara, mida on võimalik kohandada erinevate nõudmiste ja tegevusaladega väike- ja suurettevõtetele. Tarkvara liidestab ettevõtte e-poe nii, et tehingud e-poes kajastuvad ilma valu ja vaevata nii laos kui ka raamatupidamises.

RTT kaasaegne kassatarkvara

Kassatarkvara oluliseks eesmärgiks on pakkuda kliendile kiiret ja mugavat teenindust. Suureks trendiks on saanud mobiilsus ehk tarkvara saab kasutada ka nutitelefonis või tahvelarvutis. Loe lähemalt, mis on kassatarkvara valikul oluline ning milliseid eeliseid annab RTT kassatarkvara.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara