Kuidas muuta klientide igapäevane ostlemine kordades mugavamaks?

Kuidas muuta klientide igapäevane ostlemine kordad
Kuidas muuta klientide igapäevane ostlemine kordad

Kliendid soovivad, et nende ostukogemus oleks kordades lihtsam ja mugavam kui praegu. Paljud jaekauplused saadavad postkastidesse paberist kliendilehti, mis enamuses prügikasti lendavad. Klientidel on palju informatsiooni, palju plastikust kliendi- ja pangakaarte ning igapäevaste kampaaniate jälgimine kaupluses üsna raske. Et pakkuda parimat ostukogemust ning kasvatada käivet tuleb kaupmehel välja mõelda uusi viise ja müügikanaleid klientide leidmiseks, kirjutab tehnoloogiaettevõtte Nixor EE ärijuht Elgar Ojakõiv.

Võimalus on kasutusele võtta nutikas lahendus, mis muudab klientide senise igapäevase ostlemise kordades mugavamaks. See on üks kõikehõlmav kaupmehe äpp mobiiltelefonis. 

Kuidas muudab see äpp klientide elu mugavamaks?

  • Kliendil on juba kodus võimalik skaneerida tooteid, mida ta soovib osta enne pakendi prügikasti viskamist. See aitab tal tekitada mobiiltelefoni ostunimekirja, kuhu on võimalik ka käsitsi lisada tooteid ning e-poes tehtud ostunimekirja.
  • Kaupmees saab kliendi nõusolekul saata teateid nagu näiteks: õhtul alates kella 21.00st kalatooted –25%. Info jõuab kliendini igal ajahetkel mil ta seda soovib.
  • Klient saab ise otsustada, milliseid reklaame soovib ta näha ja saab märkida enda eelistused. Kui ta on näiteks taimetoitlane, siis saab ta ära märkida, et liha kohta ta reklaami ei soovi saada.
  • Paberkujul olevad kliendilehed on mobiilis digitaalselt saadaval, mis ütlevad, mis erihinnaga on hambapasta või hakkliha. Sealt saab klient need otse ka ostunimekirja lisada.
  • Kaupmehe poolt kliendile pakutavad e-kupongid on mobiilis olemas ning kliendil on neid võimalik soovi korral igal ajahetkel kasutada.
  • Kliendil on võimalik äppi kaudu otse kaupmehega suhelda. Kui kliendil on mure või tarvis millelegi tähelepanu pöörata, siis täna üldjuhul see info kassapidajast kaugemale ei jõua. Läbi mobiili äpi on võimalik kaupmehele otse infot saata ja kaupmees vastab kliendile sama moodi. Näeb välja nagu Facebook vestlus ning kõik vanad teated on ka nähtavad mõlemale osapoolele.
  • Kliendil on telefonis olemas kõik enda ostuajalugu, sh sooduspunktid, ostutšekid. See annab kliendile hea ülevaate enda sisseostudest, saadud soodustustest ja kogutud boonuspunktidest.
  • Paberkujul kinkekaartide puhul võib jääda klientidel mitmed kinkekaarte kasutamata kuna nende tähtaeg kukub ning kliendil ei ole kinkekaarti sobival hetkel poes kaasas. Kui kliendil on e-kinkekaart äppis, siis ta saab seda endale sobival ajal kasutada ja pole suurt võimalust, et ta selle maha unustaks.
  • Klientide rahakotid on kliendikaartidest pungil ning mobiilse lahenduse puhul oleks kliendikaart sealsamas äpis, kus kõik muud head pakkumised.
  • Erinevaid turundusmänge mängides on võimalik kliendil koguda boonuspunkte või saada soovitud tootele lisasoodustust.
  • Kaupmehed saavad kliendile edastada õiget reklaamiinfot. Kaupluse saali on pandud „majakad“, mis teavad, kui klient on lähedal. Näiteks Versace brändi fännav klient käib poes ringi ning sattudes "majakaga" tootele lähedale saabub talle telefoni teade, et see on uus ning temale erihinnaga. Lisaks on ka detailne info toote kohta, mida on tunduvalt rohkem, kui riiuli sildil. See julgustab klienti ostma, kuna info toote kohta tuli õigel ajal ja õiges kohas.
  • Äppis on olemas ka mobiilmakse ning kliendil on võimalik kõik oma olemasolevad pangakaardid kirjeldada äppi ning tasuda ostude eest mobiilmaksena. See vähendab plast-pangakaartide arvu rahakotis. 

Seda süsteemi on väga edukalt juurutanud mitmed väga suured Euroopa kauplusteketid, kus kasutajate arv kasvab iga kuu vähemalt kaks korda. Kliendid eelistavad sellist süsteemi järjest rohkem, kuna tal on kõik asjad ühes kohas. Kauplus mobiiltelefonis. 

Osale arutelus

  • Elgar Ojakõiv, Nixor EE ärijuht

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara