Jaekaubandusettevõtete müügitulu kasv kiirenes mais veelgi

apteek
Apteekides ja kosmeetikatarvete kaupluste müügitulu kasvas eelmise aasta sama...

Jaekaubandusettevõtete müügitulu suurenes 2016. aasta mais eelmise aasta maiga võrreldes püsivhindades 8%, teatab Statistikaamet. Kui aprillis kasvas müügitulu eelmise aasta sama kuuga võrreldes 6%, siis mais müügitulu kasv kiirenes veelgi.

2016. aasta mais oli jaekaubandusettevõtete müügitulu 557,9 miljonit eurot.

Tööstuskaupade kaupluste müügitulu suurenes 2015. aasta maiga võrreldes 13%. Müügitulu suurenes enamikul tegevusaladel, vaid muudes spetsialiseerimata kauplustes, kus on ülekaalus tööstuskauba (nn kaubamajad) jäi müügitulu eelmise aasta maiga võrreldes samale tasemele. Enim suurenes müügitulu apteekides ja kosmeetikatarvete kauplustes, kus müük kasvas eelmise aasta sama kuuga võrreldes neljandiku. Keskmisest enam suurenes müügitulu ka tekstiiltoodete, rõivaste ja jalatsite kauplustes (kasv 19%) ning majatarvete, kodumasinate, rauakaupade ja ehitusmaterjalide kauplustes (kasv 15%).

Toidukaupade kaupluste müügitulu on viimastel kuudel olnud küllaltki stabiilne. Mais suurenes nende kaupluste müügitulu eelmise aasta maiga võrreldes 5%.

Mootorikütuse jaemüügi ettevõtete müügitulu suurenes 2015. aasta maiga võrreldes püsivhindades 6%.

Võrreldes eelmise kuuga suurenes mais jaekaubandusettevõtete müügitulu püsivhindades 8%. Sesoonselt ja kalendaarselt korrigeeritud andmete põhjal oli kasv 1%. 2016. aasta viie kuuga (jaanuar–mai) suurenes jaekaubandusettevõtete müügitulu eelmise aasta vastava perioodiga võrreldes püsivhindades 6%.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara