Montoni tooted lähevad müüki 25 Euroopa tippkaubamajja

25 Peek&Coppenburgi kaubamajja tuleb müüki Montoni 2017. aasta kevadsuvine naiste kollektsioon.
25 Peek&Coppenburgi kaubamajja tuleb müüki Montoni 2017. aasta kevadsuvine...

Alates 2016. aasta algusest on Eestis loodud ja Baltika Gruppi kuuluv rahvusvaheline moebränd Monton kindlustanud oma kohalolekut Euroopa ühes tuntuimas ja vanimas kaubamajade grupis Peek&Cloppenburg. Kui 2016. aasta kevadsuvise hooaja kollektsiooni pakuti kolmes Peek & Cloppenburgi kaubamajas Saksamaal, siis 2017. aastal jõuab kevadsuvine Montoni naiste kollektsioon juba 25 P&C kaubamajja.

Baltika hulgi- ja frantsiisimüügijuht Lea Endriksoni sõnul on eestlaste loodud Monton ainus Ida-Euroopast pärit moebränd, mis on Peek&Cloppenburgi kaubamajades esindatud. „Tänu brändi rahvusvahelisusele kõnetavad Montoni kollektsioonid kliente üle terve Euroopa,“ lisas Endrikson.

Kokkulepe Montoni kollektsioonide pakkumiseks väärikas Peek & Cloppenburgi kaubamajas sõlmiti Baltika ja P&C vahel 2015. aasta lõpus, sealjuures kuulub Baltika P&C kaubamaja otsetarnijate sekka, olles selles nimekirjas kõrvuti suurte rahvusvaheliste brändidega nagu Max Mara, Hugo Boss, Calvin Klein jt.

„Lisaks olulisele Saksamaa turule, kus on võimalik müüke mitmekordseks kasvatada, on sealne kaubandusvõrk ja ärikeskkond Baltikale ka parimas mõttes väljakutseks, sest Peek&Cloppenburgi otsetarnijad peavad vastama kõrgetele rahvusvahelistele standarditele. Sealjuures on olulised nii vastutustundlik tootmine kui ka stabiilne kvaliteet,“ lisas Endrikson. Ta ütles, et vastavalt Saksa turu vajadusele on kohandatud ka Montoni Saksamaale saadetavat kollektsiooni. „Saksa naised hindavad enim jakke ja kostüüme, mistõttu oleme nende osakaalu oma kollektsioonis kasvatanud. Ühe hooaja põhjal antud tagasiside kinnitab, et oleme õigel teel. Tagasiside on positiivne, hinnatakse head istuvust ja kvaliteeti ning seda, et Montoni rõivaid on nii kerge osta kui ka kanda, “ lisas Endrikson.

Lisaks Saksamaale ekspordib Baltika oma viie rõivabrändi – Monton, Mosaic, Baltman, Bastion ja Ivo Nikkolo – kollektsioone enam kui 25 riiki, eksport moodustab ligi 60% Baltika müügitulust ning oli 2015. aastal ligi 28 miljonit eurot.

Baltika Grupp on Baltikumi moedisainiettevõte, mis koondab viite rahvusvaheliselt moebrändi – Monton, Mosaic, Ivo Nikkolo, Baltman ja Bastion. Baltika jaekaubandusvõrk ulatub 130 poeni Eestis, Lätis ja Leedus, lisaks on kõige viie moebrändi kollektsioone võimalik osta e-poe Andmorefashion.com kaudu, mis tarnib kaupa 44 riigi klientideni. Läbi frantsiisi- ja hulgimüügi partnerite on Eesti disainerite loodud Baltika moebrändide kollektsioonid müügil üle terve Euroopa, sealhulgas ühes vanemas ja hinnatuimas Euroopa kaubamajade ketis Peek & Cloppenburg.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

SALONSHOP BALTIC OÜ otsib TURUNDUSJUHTI

Salonshop Baltic AS

31. detsember 2018

Tarkvara

AccountStudio - lihtsalt kohandatav terviklik äritarkvara

Äritarkvara, mida on võimalik kohandada erinevate nõudmiste ja tegevusaladega väike- ja suurettevõtetele. Tarkvara liidestab ettevõtte e-poe nii, et tehingud e-poes kajastuvad ilma valu ja vaevata nii laos kui ka raamatupidamises.

RTT kaasaegne kassatarkvara

Kassatarkvara oluliseks eesmärgiks on pakkuda kliendile kiiret ja mugavat teenindust. Suureks trendiks on saanud mobiilsus ehk tarkvara saab kasutada ka nutitelefonis või tahvelarvutis. Loe lähemalt, mis on kassatarkvara valikul oluline ning milliseid eeliseid annab RTT kassatarkvara.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara