6. juuli 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Montoni tooted lähevad müüki 25 Euroopa tippkaubamajja

25 Peek&Coppenburgi kaubamajja tuleb müüki Montoni 2017. aasta kevadsuvine naiste kollektsioon.
Alates 2016. aasta algusest on Eestis loodud ja Baltika Gruppi kuuluv rahvusvaheline moebränd Monton kindlustanud oma kohalolekut Euroopa ühes tuntuimas ja vanimas kaubamajade grupis Peek&Cloppenburg. Kui 2016. aasta kevadsuvise hooaja kollektsiooni pakuti kolmes Peek & Cloppenburgi kaubamajas Saksamaal, siis 2017. aastal jõuab kevadsuvine Montoni naiste kollektsioon juba 25 P&C kaubamajja.

Baltika hulgi- ja frantsiisimüügijuht Lea Endriksoni sõnul on eestlaste loodud Monton ainus Ida-Euroopast pärit moebränd, mis on Peek&Cloppenburgi kaubamajades esindatud. „Tänu brändi rahvusvahelisusele kõnetavad Montoni kollektsioonid kliente üle terve Euroopa,“ lisas Endrikson.

Kokkulepe Montoni kollektsioonide pakkumiseks väärikas Peek & Cloppenburgi kaubamajas sõlmiti Baltika ja P&C vahel 2015. aasta lõpus, sealjuures kuulub Baltika P&C kaubamaja otsetarnijate sekka, olles selles nimekirjas kõrvuti suurte rahvusvaheliste brändidega nagu Max Mara, Hugo Boss, Calvin Klein jt.

„Lisaks olulisele Saksamaa turule, kus on võimalik müüke mitmekordseks kasvatada, on sealne kaubandusvõrk ja ärikeskkond Baltikale ka parimas mõttes väljakutseks, sest Peek&Cloppenburgi otsetarnijad peavad vastama kõrgetele rahvusvahelistele standarditele. Sealjuures on olulised nii vastutustundlik tootmine kui ka stabiilne kvaliteet,“ lisas Endrikson. Ta ütles, et vastavalt Saksa turu vajadusele on kohandatud ka Montoni Saksamaale saadetavat kollektsiooni. „Saksa naised hindavad enim jakke ja kostüüme, mistõttu oleme nende osakaalu oma kollektsioonis kasvatanud. Ühe hooaja põhjal antud tagasiside kinnitab, et oleme õigel teel. Tagasiside on positiivne, hinnatakse head istuvust ja kvaliteeti ning seda, et Montoni rõivaid on nii kerge osta kui ka kanda, “ lisas Endrikson.

Lisaks Saksamaale ekspordib Baltika oma viie rõivabrändi – Monton, Mosaic, Baltman, Bastion ja Ivo Nikkolo – kollektsioone enam kui 25 riiki, eksport moodustab ligi 60% Baltika müügitulust ning oli 2015. aastal ligi 28 miljonit eurot.

Baltika Grupp on Baltikumi moedisainiettevõte, mis koondab viite rahvusvaheliselt moebrändi – Monton, Mosaic, Ivo Nikkolo, Baltman ja Bastion. Baltika jaekaubandusvõrk ulatub 130 poeni Eestis, Lätis ja Leedus, lisaks on kõige viie moebrändi kollektsioone võimalik osta e-poe Andmorefashion.com kaudu, mis tarnib kaupa 44 riigi klientideni. Läbi frantsiisi- ja hulgimüügi partnerite on Eesti disainerite loodud Baltika moebrändide kollektsioonid müügil üle terve Euroopa, sealhulgas ühes vanemas ja hinnatuimas Euroopa kaubamajade ketis Peek & Cloppenburg.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757