Tallinna Kaubamaja Grupi esimese poolaasta käive kasvas 9,4%

Tallinna Kaubamaja Grupi ASi juhatuse esimees Raul
Tallinna Kaubamaja Grupi ASi juhatuse esimees Raul Puusepp

Tallinna Kaubamaja Grupi 2016. aasta esimese poolaasta käive oli 287,4 miljonit eurot, kasvades aastaga 9,4%. Müügitulu kasvas stabiilselt grupi olulisemates tegevusvaldkondades. Grupi esimese poolaasta maksueelseks kasumiks kujunes 13,6 miljonit eurot, mis on aasta varasema tulemusega võrreldes kasvanud 57,7%. II kvartali konsolideeritud auditeerimata müügitulu oli 150,5 miljoni eurot, kasvades aastaga 8,0% võrra.

„Kvartali müügitulu ületas Eesti kogu jaemüügistatistika trendi, müügitulu kasvas kõigis segmentides ning paranesid ka majandustulemused,“ rääkis Tallinna Kaubamaja Grupi juhatuse esimees Raul Puusepp. Puusepp märkis, et suurima kasvu saavutas autokaubanduse segment, kus kliendid võtsid turule saabunud KIA uued mudelid Sportage ja Cee’d soojalt vastu. „Selverite käibe kasvu on toetanud edukad kampaaniad ja õnnestunud pühadeaegade müügid,“ lisas ta. 

„Grupi kaks suurimat e-poodi e-Selver ja Kaubamaja e-pood on samuti häid tulemusi näidanud ning käivitusperioodiga võib igati rahule jääda,“ rääkis Puusepp. „Esimesel poolaastal on märgatavalt laiendatud e-Selveri tegevuspiirkonda, mis nüüdseks ulatub suuremale osale Harjumaast. Kaubamaja e-poes müüdavate toodete arv jõudis teise kvartali lõpuks ligi 28 000ni ning fotorobotite pildistamise järjekorras ootab jooksvalt 4000 toodet,“ selgitas ta.

Puusepa sõnul keskendutakse grupis aasta teisel poolel endiselt e-kaubanduse arendamisele, mis on tavapoodide kõrval saamas järjest olulisemaks müügikanaliks. Jätkatakse ka SelveEkspressi teenuse laiendamise ja Partnerkaardi uute tehnoloogialahenduste arendusega. Kaubamaja Tallinna müügimaja uuendamise projektiga liigutakse edasi arhitektuurikonkursi väljakuulutamise suunal.

Selveri supermarketite 2016. aasta I poolaasta konsolideeritud müügitulu oli 191,8 miljonit eurot, mis on mullu perioodiga võrrelduna kasvanud 5,2%. Selverite I poolaasta konsolideeritud maksueelne kasum oli 6,0 miljonit eurot, kasvades aastaga 3,0 miljonit eurot. Selveri kauplusteketti kuulub 2016. aasta II kvartali seisuga 45 kauplust müügipinnaga 86 300 m2.

Kaubamajade ärisegmendi 2016. aasta esimese poolaasta müügitulu oli 46,0 miljonit eurot, eelmise aasta sama perioodiga võrreldes on kasv 1,6%. Kaubamajade I poolaasta maksueelne kasum oli 1,1 miljonit eurot, kasvades aastaga 8,7%.

Gruppi kuuluvate jalatsikaupluste müügitulu oli 2016. aasta esimesel poolaastal 5,8 miljonit eurot, see on 2015. aasta sama perioodiga võrreldes 9,0% enam. Esimese poolaasta kahjum oli 0,5 miljonit eurot, mis on võrreldes mullu sama ajaga 42,7% vähem.

Grupi autokaubandussegmendi 2016. aasta I poolaasta müügitulu oli 41,4 miljonit eurot. Müügitulu oli eelmise aasta sama perioodi tulust 46,1% suurem, KIAde müügitulu kasvas 39,7%. Esimesel poolaastal müüdi kokku 2009 sõidukit, sellest II kvartalis 1123 sõidukit. Segmendi 2016. aasta I poolaasta maksueelne kasum oli 1,4 miljonit eurot, see on aasta varasemaga võrreldes 29,1% suurem.

Kinnisvara-ärisegmendi 2016. aasta esimese poolaasta kontserniväline müügitulu oli 2,4 miljonit eurot, see on 52,8% kõrgem kui mullu samal ajal. Kinnisvarasegmendi 2015. aasta esimese poolaasta maksueelseks kasumiks kujunes 5,6 miljonit eurot, see 28,2% rohkem kui eelmisel aastal samal perioodil.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara