Kaubanduskeskuste parkimiskohad ei vasta nõuetele

Rocca al Mare keskus alustas parkimiskohtade ümber
Rocca al Mare keskus alustas parkimiskohtade ümberjoonimisega

Tallinna Tehnikakõrgkooli üliõpilane Kristjan Kalja mõõtis kevadel 20 suurema kaubanduskeskuse parkla parkimiskohtade laiusi ning selgus, et üheski vaadeldud parklatest ei vastanud need kohad 2003. aastal kehtestatut soovituslikele standarditele, kirjutab delfi.ee.

„Oleme mõõtmistulemused edastanud suurematele kaubanduskeskustele ning palunud joonida parkimiskohad standardile vastavaks,“ ütles Eesti Liikluskindlustuse Fondi tarbijahariduse valdkonnajuht Jaanika Käärst, lisades, et kui paljud reaalselt midagi ette võtavad, selgub lähitulevikus.

„Hea meel on tõdeda, et näiteks Rocca al Mare kaubanduskeskus alustas probleemsemate kohtade ümberjoonimisega koheselt ning viis kümme rida parkimiskohti vastavusse juba hetkel kehtivate standarditega, ehk joonis need 2,7 m laiusteks. Loodame siiralt, et kaubanduskeskused võtavad tähelepanekuid tõsiselt ning hoolivad enda klientide varast ning mugavusest parkimisel,“ ütles Käärst.

Kui 2003. aasta standardi järgi pidi sõiduauto parkimiskoha laius olema 2,6 ja pikkus 2,7 meetrit, siis 2016. aastal kevadel väljastas Eesti standardikeskus uue standardi, mille kohaselt peaks kaubanduskeskuses parkimiskoha soovitatav laius olema 2,7 meetrit.

Loe pikemalt Delfist.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara