Otsepost toob jätkuvalt suure osa kliente kauplusesse

Kliendilehed otsepost
Kliendilehed otsepost

85% otsepostituslehtede lugejatest on positiivselt mõjutatud reklaamitud kauplust külastama, selgus Turu-uuringute AS’i juunikuusest otsepostituse märkamise uuringust. 59% vastaja sõnul mõjutavad sooduspakkumised nende otsust kohe kindlasti.

Omniva postiäri juhi Mari Allese sõnul tõestavad otsepostitused end vastupidiselt levinud arusaamale jätkuvalt väga eduka reklaamkanalina. “2015. aasta Emori uuringust selgus, et otsepostitus on traditsioonilistest reklaamkanalitest tähelepanuväärseim. Juunikuine Turu-uuringute AS’i küsitlus kinnitab taas sama,” rääkis Allese

Muuhulgas selgus aga ka see, et 67% inimestest märkab sooduspakkumisi just oma postkasti tulevatel otsepostitustel. Mujal on sooduspakkumiste reklaamide märgatavus oluliselt madalam.

Kui välja arvata poes spetsiaalsele alusele pandud reklaamlehed, mis eeldavad kliendilt juba kauplusesse tulemist, on otsepostituse järel sooduspakkumised märgatavaimad internetis, kus on neid märganud vaid 11% vastajaist.

Allese sõnul kannab Omniva siseriiklikult igal aasta laiali üle 200 miljoni reklaami ning see number näitab otseposti kanali jätkuvat populaarsust ettevõtete seas ning on endiselt turundajatele asendamatuks tööriistaks. “Adresseerimata otsepost on efektiivne ja soodne viis jõuda väga suure hulga klientideni, seevastu adresseeritud otsepost on ideaalne viis sihtida oma sõnumit väga täpselt valitud inimestele,” selgitas Allese otsepostituste populaarsust ettevõtete seas.

7-8. juuni ja 14—15.juuni küsitles Turu-uuringute AS kolme kaupluse juures Tallinnas ja Sillamäel 270 inimest eesmärgiga selgitada välja otseposti reklaami märgatavus ja selle mõju kaupluse külastamise otsuse tegemisel. Uuring viidi läbi silmast-silma küsitlusena tahvelarvutite abil (CAPI) 4 päeva jooksul, milleks olid teisipäevased ja kolmapäevased päevad kahel järjestikusel nädalal.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

RTT kaasaegne kassatarkvara

Kassatarkvara oluliseks eesmärgiks on pakkuda kliendile kiiret ja mugavat teenindust. Suureks trendiks on saanud mobiilsus ehk tarkvara saab kasutada ka nutitelefonis või tahvelarvutis. Loe lähemalt, mis on kassatarkvara valikul oluline ning milliseid eeliseid annab RTT kassatarkvara.

AccountStudio - lihtsalt kohandatav terviklik äritarkvara

Äritarkvara, mida on võimalik kohandada erinevate nõudmiste ja tegevusaladega väike- ja suurettevõtetele. Tarkvara liidestab ettevõtte e-poe nii, et tehingud e-poes kajastuvad ilma valu ja vaevata nii laos kui ka raamatupidamises.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara