Baltika näitas augustis kasvu

Baltika näitas augustis kasvu
Baltika näitas augustis kasvu

Baltika müüginumbrid kasvasid augustis, ent kaheksa kuu kokkuvõttes jäävad siiski möödunud aastale alla.

Baltika augusti konsolideeritud müügitulu jätkuvatest tegevusvaldkondadest ulatus 3,927 miljonile eurole, suurenedes eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 8%, seisab börsiteates.

Baltika augusti jaemüük suurenes 4% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga, sealhulgas suurenes müük Eestis 11% ja Lätis 4%. Leedus vähenes jaemüük 6% võrra. Baltika konsolideeritud jaemüük augustis oli 3,095 miljonit eurot.

Augusti lõpus avati üks uus Montoni frantsiisi pood Zaporiþþja linnas Ukrainas. Baltikal oli augusti lõpu seisuga kokku 131 kauplust, sealhulgas frantsiisipoed: 16 Ukrainas, 13 Venemaal, 6 Hispaanias ja 2 Valgevenes. Baltika enda poode oli kuu lõpu seisuga 94, kaupluste kuu keskmine müügipind kasvas 1% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga.

Hulgimüük suurenes eelmise aasta augustiga võrreldes 23% ja e-poe müük kasvas 27% võrra.

Kaheksa kuu kokkuvõttes ulatusid müügitulud 30,44 miljonile eurole,vähenedes 4% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. Jätkuvate tegevusvaldkondade jaemüük oli kokku 25,42 miljonit eurot, mis on aastases võrdluses 6% vähem. Samal perioodil suurenes grupi keskmine jaemüügipind 2%. Kasvasid nii hulgimüük kui ka müük e-poe kaudu, seda vastavalt 14 ja 6% võrra.

Baltika aktsia maksab praegu Tallinna börsil 0,335 eurot. 

Osale arutelus

  • Pille Ivask, kaasautor

    Pille Ivask, kaasautor

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Blogid

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara