Kes on Aasta Kaubandustegu 2016 auhinna vääriline?

Kes on Aasta Kaubandustegu 2016 auhinna vääriline
Kaupmeeste Liidu juhatuse esimees Raul Puusepp andmas üle Aasta Kaubandustegu...

Eesti Kaupmeeste Liit annab juba kolmandat korda välja Aasta Kaubandustegu 2016 auhinna. Kes on selle vääriline? Avalda arvamust 16. septembriks 2016.

Konkursi eesmärgiks on leida kaubanduse edulugusid, millest oleks kolleegidel õppida ning tutvustada ja tunnustada edukaid kaubandusettevõtjaid.

AVALDA ARVAMUST SIIN!

Aasta Kaubandustegu on tegu, mis paistis teile silma 2016. aastal ja vastab ühele või mitmele alljärgnevatest kriteeriumitest, olles:

  • toonud kasu klientidele;
  • toonud kaasa ettevõtte või valdkonna erakordse majandusliku edu;
  • aidanud kaasa Eesti kaubanduse üldisele arengule ja maine kujundamisele;
  • aidanud tõsta Eesti kaubanduse rahvusvahelist konkurentsivõimet;
  • kontseptuaalselt silmapaistev (terviklahendus, uus arendus vms);
  • kaasa toonud positiivseid muudatusi ühiskonnas ja/ või ettevõttes;
  • taganud head suhted kaubandusettevõtja ja klientide, partnerite, tarnijate vahel;
  • paistnud silma innovaatilisusega, on loonud mõne tulevikku suunatud tehnoloogilise uuenduse;
  • paistnud silma töötajatest hoolimise ja töötingimuste parendamisega.

Kindlasti peab Aasta Kaubandustegu olema kooskõlas ausa ja eetilise kaubanduse põhimõtetega.

Oma kandidaadi nimetamisel tooge palun välja ka kriteeriumid, mille alusel teie hinnangul tegu auhinda väärib.

Aasta Kaubandustegu võitja avaldatakse Kaubanduse Aastakongressil 12.10.2016.

Aasta Kaubandustegu 2015 auhinna pälvis uuenenud Apotheka apteegid. 

Aasta Kaubandustegu 2014 võitis Statoil Fuel & Retail Eesti AS klienditeenindaja töö tähtsustamise kommunikatsiooni eest meedias.

Osale arutelus

Toetajad

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Majandustarkvara Profit – kõik mida ettevõtte juhtimiseks vajad

Majandustarkvara Profit pakub oma klientidele tasuta tarkvarauuendusi ja kasutajatuge, mis tähendab, et Profiti kliendid täiendavate lisakulutustega arvestama ei pea ning saavad alati töötada kõige kaasaegsema tarkvaraversiooniga. 

Jaekaubandus – kas valida jäik või paindlik laoarvestuse meetod?

Kaalutud keskmine kui lihtsamini hallatav meetod jaekaubanduses, on enam levinud kui FiFO, sest võimaldab lihtsustatud laoliikumist ning kiire jaemüügi puhul üliolulist miinusesse müüki.

Statistika

Käsi­raamatud