9 reeglit, kuidas e-pood saab enda müüki maksimeerida

number 9
number 9

Internetiturundus agentuuri Pixalione asutaja Fabrice Alizon tõi Paris Retail Weekil välja 9 kuldreeglit, mida iga e-kaupmees võiks kasutada, et enda kaupluse käivet maksimeerida.

  1. Ärge pange kogu oma eelarvet veebisaidile, kuid võtke eeskujuks oma ala parimad nagu näiteks Amazon.
  2. Investeeri neisse kanalitesse, mis toovad kõige rohkem kliente ja raha. Digitaalturunduse põhilisteks kanaliteks on, kust kliente tuleb on otse külastused, e-post, otsing, viited, sotsiaalmeedia ning reklaamid. USAs töötavad kõige paremini näiteks otsing, otse külastused ja kolmandate isikute viited sinu saidile. Neljandal kohal on alles sotsiaalmeedia.
  3. Panusta hästi ülesehitatud saidile. Vaata, kuidas loogiliselt ja mugavalt on kokku pandud esileht, kategoorialehed, tooted ning tugilehekülg. Kas klient leiab sealt kiiresti info ning vajalikud tooted?
  4. Analüüsi enda veebikauplust igast küljest.
  5. Vaata, kuidas on paigutatud veebi tugilehed. Kuidas on sul pakutavad teenused kirjeldatud, kuidas esitletud KKK (klientide korduvad küsimused). Vaata hoolikalt, kuidas need on saidile paigutatud ning kas klient suudab need kiiresti üles leida ning saab sealt juba enda küsimustele vastused.
  6. Tee vajadusel suur plaan saidi ümberprojekteerimiseks. Kuid enne seda tee kindlaks, et muudatuse tagajärjel ei jää kliente vähemaks. Muudatuse käigus keskendu ka kindlasti SEO’le.
  7. Tunne enda konkurente. Võrdle konkurentide veebilehti enda omaga. Oluline on teada, kus konkurendid paiknevad, millised on nende tegevused, nõrgad küljed ja strateegia.
  8. Tee igale tegevusele suur plaan, ning kirjelda täpsemalt, kuidas sa seda kasutama saad hakata. SEO, kliendikaart, SEA (search engine advertising).
  9. Analüüsige enda veebilehe efektiivsust: sooritust, omadusi, liikluse kvaliteeti, conversion rate’i ja veebilehe internetis käitumist.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara