9 reeglit, kuidas e-pood saab enda müüki maksimeerida

number 9
number 9

Internetiturundus agentuuri Pixalione asutaja Fabrice Alizon tõi Paris Retail Weekil välja 9 kuldreeglit, mida iga e-kaupmees võiks kasutada, et enda kaupluse käivet maksimeerida.

  1. Ärge pange kogu oma eelarvet veebisaidile, kuid võtke eeskujuks oma ala parimad nagu näiteks Amazon.
  2. Investeeri neisse kanalitesse, mis toovad kõige rohkem kliente ja raha. Digitaalturunduse põhilisteks kanaliteks on, kust kliente tuleb on otse külastused, e-post, otsing, viited, sotsiaalmeedia ning reklaamid. USAs töötavad kõige paremini näiteks otsing, otse külastused ja kolmandate isikute viited sinu saidile. Neljandal kohal on alles sotsiaalmeedia.
  3. Panusta hästi ülesehitatud saidile. Vaata, kuidas loogiliselt ja mugavalt on kokku pandud esileht, kategoorialehed, tooted ning tugilehekülg. Kas klient leiab sealt kiiresti info ning vajalikud tooted?
  4. Analüüsi enda veebikauplust igast küljest.
  5. Vaata, kuidas on paigutatud veebi tugilehed. Kuidas on sul pakutavad teenused kirjeldatud, kuidas esitletud KKK (klientide korduvad küsimused). Vaata hoolikalt, kuidas need on saidile paigutatud ning kas klient suudab need kiiresti üles leida ning saab sealt juba enda küsimustele vastused.
  6. Tee vajadusel suur plaan saidi ümberprojekteerimiseks. Kuid enne seda tee kindlaks, et muudatuse tagajärjel ei jää kliente vähemaks. Muudatuse käigus keskendu ka kindlasti SEO’le.
  7. Tunne enda konkurente. Võrdle konkurentide veebilehti enda omaga. Oluline on teada, kus konkurendid paiknevad, millised on nende tegevused, nõrgad küljed ja strateegia.
  8. Tee igale tegevusele suur plaan, ning kirjelda täpsemalt, kuidas sa seda kasutama saad hakata. SEO, kliendikaart, SEA (search engine advertising).
  9. Analüüsige enda veebilehe efektiivsust: sooritust, omadusi, liikluse kvaliteeti, conversion rate’i ja veebilehe internetis käitumist.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

SALONSHOP BALTIC OÜ otsib TURUNDUSJUHTI

Salonshop Baltic AS

31. detsember 2018

Tarkvara

RTT kaasaegne kassatarkvara

Kassatarkvara oluliseks eesmärgiks on pakkuda kliendile kiiret ja mugavat teenindust. Suureks trendiks on saanud mobiilsus ehk tarkvara saab kasutada ka nutitelefonis või tahvelarvutis. Loe lähemalt, mis on kassatarkvara valikul oluline ning milliseid eeliseid annab RTT kassatarkvara.

AccountStudio - lihtsalt kohandatav terviklik äritarkvara

Äritarkvara, mida on võimalik kohandada erinevate nõudmiste ja tegevusaladega väike- ja suurettevõtetele. Tarkvara liidestab ettevõtte e-poe nii, et tehingud e-poes kajastuvad ilma valu ja vaevata nii laos kui ka raamatupidamises.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara