Zara omaniku Amancio Ortega viis edu saladust

Hispaania rõivabrändi omanik Amencio Ortega
Hispaania rõivabrändi omanik Amencio Ortega

Hispaania rõivabrändi omanik Amencio Ortega viis õppetundi, kuidas ta on edu saavutanud ning mis on teinud temast ühe maailma rikkaima inimese.

Tema varade puhasväärtus oli neljapäevase seisuga 77 miljardit dollarit. Tal on 7000 poodi 100 erinevas riigis. Brändide hulka kuuluvad Zara, Massimo Dutti ja Pull&Bear ning kõik need on koondatud emafirma alla nimega Inditex.

  1. Kiirus on kõige tähtsam

Kui Ortega Zara 1975. aastal asutas, siis ta keeras jaemüügiäri ka kohe pea peale. Ta kasutas agressiivset plaani, mille kohaselt pidid riided valmima kiiremini kui kõigil teistel. Tema eesmärk on Zara poodide riidevalikut uuendada kaks korda nädalas.

  1. Tunne kirglikku soovi aru saada, mida su kliendid tahavad

Ortega on kasutanud alati motot: Kliendid on alati minu ärimudelit juhtinud.  Ta küsib ja jälgib, mida inimesed kannavad ja mida neil vaja on. See võimaldab ettevõttel olla paindlik ning kohaneda hooaja trendidega.

  1. Kontrolli tarneketti

Lühem tarnekett võimaldab ettevõtetel uusi riideid kiiresti müüki tuua. See tähendab, et tootmist on võimalik kohandada vastavalt klientide vajadustele. Inditexi brändide rõivaid toodetakse peamiselt Hispaanias, Portugalis ja Marokos.

  1. Jää truuks oma juurtele

Ta on juba 80-aastane ning sellele vaatamata käib ta peaaegu iga päev tööl ning istub istub Inditexi peakorteris oma kodulinnas La Corunas, kus ta räägib tehaste disaineritega, kangaekspertide ja ostjatega. Tema jaoks on uued ideed alati intrigeerivad.

  1. Ära kunagi lõpeta innovatsiooni

„Sa kasvad või sa sured,“ on Ortega öelnud. „Kui sa tahad innovatsiooni, siis ära keskendu tulemustele.“

Loe pikemalt Ortega edu saladuste põhimõtteid Äripäevast.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

AccountStudio - lihtsalt kohandatav terviklik äritarkvara

Äritarkvara, mida on võimalik kohandada erinevate nõudmiste ja tegevusaladega väike- ja suurettevõtetele. Tarkvara liidestab ettevõtte e-poe nii, et tehingud e-poes kajastuvad ilma valu ja vaevata nii laos kui ka raamatupidamises.

RTT kaasaegne kassatarkvara

Kassatarkvara oluliseks eesmärgiks on pakkuda kliendile kiiret ja mugavat teenindust. Suureks trendiks on saanud mobiilsus ehk tarkvara saab kasutada ka nutitelefonis või tahvelarvutis. Loe lähemalt, mis on kassatarkvara valikul oluline ning milliseid eeliseid annab RTT kassatarkvara.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara