Emoril uus kaubamärk

Emoril uus kaubamärk
Emoril uus kaubamärk

Teabe- ja uuringuteenuste pakkuja Emori uus kaubamärk on Kantar Emor. Varem TNS Emori nime all tegutsenud ettevõtte nimemuutus tuleneb üleilmse teabekontserni Kantar otsusest ühendada oma kaubamärgid ühe katusbrändi alla, teatas Emor.

„Kantari nime alla koondumine tähendab suuremat koostööd grupi ettevõtete vahel ning see muudab Emori klientidele kättesaadavaks paljud uued rahvusvaheliselt tunnustatud uuringulahendused ja oskusteave,“ selgitas Emori juhataja Karin Niinas.

Emori küsitlustele vastajate jaoks midagi ei muutu, lisas Niinas. Ettevõtte juriidiliseks nimeks jääb Emor AS, ka omanikering jääb samaks.

Emor on 1990. aastal loodud teabe- ja uuringuteenuste pakkuja. Emor on osa Kantarist, mis on maailma juhtivaid teabe- ja konsultatsiooniettevõtteid. Kantari grupi ettevõtetes töötab 30 000 inimest, kes nõustavad kliente enam kui 100 riigis. Kantar on osa WPP grupist.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara