Emoril uus kaubamärk

Emoril uus kaubamärk
Emoril uus kaubamärk

Teabe- ja uuringuteenuste pakkuja Emori uus kaubamärk on Kantar Emor. Varem TNS Emori nime all tegutsenud ettevõtte nimemuutus tuleneb üleilmse teabekontserni Kantar otsusest ühendada oma kaubamärgid ühe katusbrändi alla, teatas Emor.

„Kantari nime alla koondumine tähendab suuremat koostööd grupi ettevõtete vahel ning see muudab Emori klientidele kättesaadavaks paljud uued rahvusvaheliselt tunnustatud uuringulahendused ja oskusteave,“ selgitas Emori juhataja Karin Niinas.

Emori küsitlustele vastajate jaoks midagi ei muutu, lisas Niinas. Ettevõtte juriidiliseks nimeks jääb Emor AS, ka omanikering jääb samaks.

Emor on 1990. aastal loodud teabe- ja uuringuteenuste pakkuja. Emor on osa Kantarist, mis on maailma juhtivaid teabe- ja konsultatsiooniettevõtteid. Kantari grupi ettevõtetes töötab 30 000 inimest, kes nõustavad kliente enam kui 100 riigis. Kantar on osa WPP grupist.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

RTT kaasaegne kassatarkvara

Kassatarkvara oluliseks eesmärgiks on pakkuda kliendile kiiret ja mugavat teenindust. Suureks trendiks on saanud mobiilsus ehk tarkvara saab kasutada ka nutitelefonis või tahvelarvutis. Loe lähemalt, mis on kassatarkvara valikul oluline ning milliseid eeliseid annab RTT kassatarkvara.

AccountStudio - lihtsalt kohandatav terviklik äritarkvara

Äritarkvara, mida on võimalik kohandada erinevate nõudmiste ja tegevusaladega väike- ja suurettevõtetele. Tarkvara liidestab ettevõtte e-poe nii, et tehingud e-poes kajastuvad ilma valu ja vaevata nii laos kui ka raamatupidamises.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara