12. oktoober 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Parem töötada McDonald’sis kui idufirmas!

McDonaldsi turundusjuht Toomas Verrev
Foto: Raul Mee
„Me teame väga hästi, et meie kuvand tööandjana pole eriti hea,“ ütles McDonald’si Baltikumi turundusjuht Toomas Verrev täna Äripäeva kaubanduse aastakongressil. Selle muutmiseks teeb McDonald’s iga päev tööd.

McDonaldsi Baltikumi turundusjuht ToomasVerrev rääkis, et hetkel on McDonald’sil Baltikumis 33 restorani, enam kui 1500 töötajat ja 3,6 miljonit klienti. „Meil on vaja inimesi, kes neid miljoneid teenindaks ja kes teeksid seda hästi,“ ütles ta.

Tema sõnul annab McDonald’s töötajatele võimaluse karjääri teha. Näiteks 70% ettevõtte kontoritöötajatest alustas Verrevi sõnul kunagi McDonald’si leti tagant. „Alguses töötajalt väga palju ei nõuta, kuid ta võib jõuda kaugele,“ ütles ta.

Heade ettevõttesiseste karjäärivõimaluste tõttu on McDonald’si töötajate vahel tema sõnul tekkinud naljatlev ütlus, et võib-olla McDonald’sis ikka parem töötada kui mõnes idufirmas, mis ei pruugi kunagi eduni jõuda.

Loe Äripäevast, kuidas läbi värbamiskampaania suutis McDonald's muuta enda mainet tööandjana. 

Autor: Eliisa Matsalu, Äripäeva ajakirjanik

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757