McDonaldsi Baltikumi turundusjuht ToomasVerrev rääkis, et hetkel on McDonald’sil Baltikumis 33 restorani, enam kui 1500 töötajat ja 3,6 miljonit klienti. „Meil on vaja inimesi, kes neid miljoneid teenindaks ja kes teeksid seda hästi,“ ütles ta.
Tema sõnul annab McDonald’s töötajatele võimaluse karjääri teha. Näiteks 70% ettevõtte kontoritöötajatest alustas Verrevi sõnul kunagi McDonald’si leti tagant. „Alguses töötajalt väga palju ei nõuta, kuid ta võib jõuda kaugele,“ ütles ta.
Heade ettevõttesiseste karjäärivõimaluste tõttu on McDonald’si töötajate vahel tema sõnul tekkinud naljatlev ütlus, et võib-olla McDonald’sis ikka parem töötada kui mõnes idufirmas, mis ei pruugi kunagi eduni jõuda.
Loe Äripäevast, kuidas läbi värbamiskampaania suutis McDonald's muuta enda mainet tööandjana.
Autor: Eliisa Matsalu, Äripäeva ajakirjanik