Teeninduse interaktiivne meistriklass

Koolitajad Kaido Pajumaa ja Peep Vain
Koolitajad Kaido Pajumaa ja Peep Vain

13. oktoobril toimus Tehnopolis Ülemiste Zapp konverentsiruumis 5 + 1 koolitaja teeninduse interaktiivne meistriklass „Kuidas läbi klienditeeninduse müüki suurendada?“.

Kaubandus.ee lugejad valisid kevadel 20 teenindus- ja müügikoolitaja seast enda lemmikud. Lavale astusid TOP6: Kaido Pajumaa, Kairit Reiman, Kati Tikenberg, Elina Vamper ja Alar Ojastu. Meeleolukat ja aktiivset päeva juhtis Peep Vain. 

Koolitajad rääkisid enda kogemustest ning jagasid nõuandeid, kuidas läbi klienditeeninduse rohkem müüa. Mida teenindaja peaks tegema ning mis roll on teenindusjuhil selle kõige juures.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara