17. oktoober 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Teeninduse interaktiivne meistriklass

Koolitajad Kaido Pajumaa ja Peep Vain
Foto: Urmas Kamdron
13. oktoobril toimus Tehnopolis Ülemiste Zapp konverentsiruumis 5 + 1 koolitaja teeninduse interaktiivne meistriklass „Kuidas läbi klienditeeninduse müüki suurendada?“.

Kaubandus.ee lugejad valisid kevadel 20 teenindus- ja müügikoolitaja seast enda lemmikud. Lavale astusid TOP6: Kaido Pajumaa, Kairit Reiman, Kati Tikenberg, Elina Vamper ja Alar Ojastu. Meeleolukat ja aktiivset päeva juhtis Peep Vain. 

Koolitajad rääkisid enda kogemustest ning jagasid nõuandeid, kuidas läbi klienditeeninduse rohkem müüa. Mida teenindaja peaks tegema ning mis roll on teenindusjuhil selle kõige juures.

Foto: Urmas Kamdron
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757