Apollo pääses maailma parima teenuskontseptsiooniga ettevõtete hulka

Apollo tegevjuht Mauri Dorbek
Apollo tegevjuht Mauri Dorbek

Eesti raamatupoe- ja kinokett Apollo jõudis saja osaleja seast rahvusvahelisel teenusedisaini konkursil The Global Service Design Award finaali, kus konkurentideks on teiste hulgas Deutsche Telekom ja Philips Design.

Apollo uuendusliku ärimudeli välja töötamisel abiks olnud teenusedisaini ja brändinguagentuuri Brand Manual asutaja Kaarel Mikkini sõnul on teenusedisain 21. sajandi ärivaldkond, kus agentuurid ei loo enam ettevõtetele pelgalt visuaalset identiteeti, vaid aitavad luua terviklikku lõppkasutaja kogemust, mis ka ärilist kasu tooks. “Ühe Eesti ettevõtte jaoks on ainuüksi finaalipääs sellisel rahvusvahelisel konkursil võimas saavutus,” märkis Mikkin.

2009. aastal alguse saanud uuenduste järel on raamatupoena alustanud Apollo tänaseks meelelahutusbränd, mis lisaks raamatutele, muusikale ja filmidele on nüüd ka Eesti suurim kino- ja mahlabaaride kett. “Me näeme oma äritulemustes selgelt, millise efekti annab sünergia ning uus kontseptsioon suudab kõnetada rohkem inimesi – raamatusõbrad kinno tuua ja vastupidi,” selgitas Apollo tegevjuht Mauri Dorbek.  

Ülemaailmsel konkursil hinnatakse silmapaistvaid projekte eelkõige mõju ehk kasutajakesksuse, organisatsiooni muutuse ja arengu ning numbrite ja väärtuse kasvu aspektist. Töid hindab rahvusvaheline tunnustatud professionaalidest koosnev þürii.

Konkursi lõppvõitjad kuulutatakse välja 27. oktoobril Amsterdamis toimuva ülemaailmse teenusdisaini konverentsi raames. Kõik finaali pääsenud tööd pannakse suurkonverentsil ka avalikule näitusele.

Service Design Award on teenusedisaini tippauhind. Selle valimist korraldab 2004. aastal loodud teenusedisaini võrgustik Service Design Network, mis koondab valdkonna eksperte, koole ja ettevõtteid üle maailma.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara