Luksuskaupade turg hiinlaste tõttu stagneerumas

Louis Vuittoni kauplus Hiinas
Louis Vuittoni kauplus Hiinas

Maailma luksuskaupade turg lõpetas sel aastal kasvamise, selgub uuringufirma Bain & Co. prognoosist. Tööstusharu ei ole suutnud taastuda nõrgimast perioodist peale globaalset majanduslangust.

Luksuskaupade müük Louis Vuittoni mantlitest kuni Hermesi käekottideni peaks 2016. aastal jääma 249 miljardi euro juurde; tegemist on halvima tulemusega alates 2009. aastast.

Luksuskaupade turg on sisenemas “uude normaalsusesse”, sõnas Bain & Co. luksuskaupade osakonna juht Claudia D’Arpizio, ehk lähitulevikus suurel hulgal uusi kliente turule ei lisandu. Tema sõnul ei toida turgu enam ka Hiina üha kasvav keskklass, mis toitis eelmist buumi.

“Nüüd läheb lahti sõda turuosa üle,” sõnas D’Arpizio. “Juba praegu on nii võitjaid kui kaotajaid.”

Moemajade tulemused võivad juba uue reaalsuse valguses peegelduda. Eelmisel kuul teatas Vacheron Constantini kellade tootja Cie Financiere Richemont, et nende kasum kukub tänavu ligi 45% ning Hermes International loobus oma 8% kasvusihist. Mõni päev hiljem aga teatas turuliider LVMH analüütikute ootuste ületamisest.

Baini sõnul hakkab Hiina, mis on tööstuse langust kõige enam mõjutanud, kolme-aastasest stagnatsioonist vaikselt paranema.

Hiina on muutunud luksuskaupade turu jaoks pigem takistavaks asjaoluks ning seda peamiselt Hiina turistide arvu vähenemise tõttu teatud riikidesse. Hiinlased eelistavad nüüd Prantsusmaa Champs-Elysees' poodide asemel Brexit põhjustatud allahindlustega Londoni butiike.

Osale arutelus

  • Kadi Neemre, kaasautor

    Kadi Neemre, kaasautor

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

SALONSHOP BALTIC OÜ otsib TURUNDUSJUHTI

Salonshop Baltic AS

31. detsember 2018

Tarkvara

AccountStudio - lihtsalt kohandatav terviklik äritarkvara

Äritarkvara, mida on võimalik kohandada erinevate nõudmiste ja tegevusaladega väike- ja suurettevõtetele. Tarkvara liidestab ettevõtte e-poe nii, et tehingud e-poes kajastuvad ilma valu ja vaevata nii laos kui ka raamatupidamises.

RTT kaasaegne kassatarkvara

Kassatarkvara oluliseks eesmärgiks on pakkuda kliendile kiiret ja mugavat teenindust. Suureks trendiks on saanud mobiilsus ehk tarkvara saab kasutada ka nutitelefonis või tahvelarvutis. Loe lähemalt, mis on kassatarkvara valikul oluline ning milliseid eeliseid annab RTT kassatarkvara.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara