Tallinna populaaseim ostukeskus on Ülemiste

Ülemiste keskus
Tallinna populaaseim ostukeskus on Ülemiste

2016. aasta sügisel on Tallinna ja Harjumaa elanike seas populaarseim ostukoht Ülemiste keskus, kust on kahe kuu jooksul ostnud tööstuskaupu 28% elanikest, selgub Kantar Emor Tallinna kaubanduskeskuste konkurentsiseirest.

Tegemist on ka maineliidriga, mis eristub kõige moodsamat ostukeskkonda ning laiemat kaubavalikut pakkuva kogu pere ostukohana, kus leidub ka häid söögikohti ning mõnusaid ajaveetmisvõimalusi.

Kui eelmise aasta sarnases uuringus oli näha olulise uuendus- ja laienduskuuri läbinud Ülemiste keskuse klientuuri hüppelist kasvu, siis ka tänavu on Ülemiste kasvuhoog jätkunud ning vahe teiste keskustega suurenenud. Kantar Emori uuringueksperdi Kersten Jõgi sõnul on Ülemiste kasv tulnud nii teiste suuremate keskuste arvelt kui ka elanike üldisest aktiivsuse kasvust erinevate keskuste külastamisel.

Sel aastal uuris Kantar Emor esmakordselt ka elanike eelistusi kaubanduskeskustes asuvate toitlustuskohtade osas. 70% elanikest on aasta jooksul külastanud kaubanduskeskustes asuvaid söögikohti, sh vähemalt paar korda kuus käib keskustes söömas 18% elanikest. Kõige sagedamini einestatakse Ülemiste keskuses, järgnevad Rocca la Mare, Kristiine Keskus ja Solaris. Kõige populaarsemaks söögikohaks on Lido, millele järgnevad olulise vahega Chopsticks, Babyback Ribs&BBQ ning Amps.

Uuringu käigus küsitleti 1000 Tallinna ja Harjumaa elanikku vanuses 15–74 aastat ning valim on esinduslik piirkonna vastavaealise elanikkonna suhtes. Uuring viidi läbi august–september 2016 telefoniintervjuudena.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara