Kristi Täht müüs Marati

Marati omanik Kristi Täht
Marati omanik Kristi Täht

Poolteist aastat pärast Marati ostmist müüs Kristi Täht selle Sangari peremeestele.

Äriregistri kannetest selgub, et 14. oktoobril said Marati omanikeks Gunnar Kraft, Sangari turundusdirektor Raul Saks ja Andreas Kraft, kes eelmisest reedest ka Maratit tüürib, kirjutab Ärileht.

Nüüd, 2016. aasta oktoobris vastas Kristi Täht küsimusele, miks ta Marati maha müüs, et teda ei ole enamasti Eestis. „Ja soovin rohkem keskenduda kangatootmisele ja usun, et uued omanikud teavad ja oskavad veel paremini Marati brändi arengut jätkata,” teatas ettevõtja lakooniliselt.

Pikemalt loe Ärilehest.

Kui Kristi Täht 2014. aasta suvel Marati ostis, ei olnud ta nõus selle hinda avaldama, kuid möönis, et jäi tehinguga rahule. Osa rahast pani ta tehingusse ise ja osa tuli pangast. Investoreid pole Täht ettevõttesse võtnud.

Kuigi Marat oli enne tema ostu kahjumis, oli Täht optimistlik ja uskus, et ettevõte võib juba sama aasta lõpuks plusspoolele jõuda. "Maratil olid potis koos mitu erinevat asja, mina ostsin kaubamärgid, lao, ning võtsin üle kõik poed ja töötajad. Patricia kaubamärki, mis pesu toodab, ma ei ostnud. Samuti ei ostnud ma endiste omanike kinnisvaraprojekte," rääkis Täht 2014. aastal.

Nii ka läks, majandusaasta aruande järgi oli marat kasumis nii 2014. kui ka 2015. aastal. Eelmise aasta käive oli peaaegu 0,6 miljonit eurot ja kasum üle 70 000 euro.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara