Kuidas kaupmehed saavad muuta kliendi kogemust?

Dubai kaubanduskeskus
Dubai kaubanduskeskus

Ajakiri Forbes toob välja 3 mõtet, kuidas kaupmehed saavad muuta kliendi kogemust kaupluses ja kaubanduskeskuses paremaks.

Mõtle tarkvarale

Paljud Ameerika kaubandusettevõtted on muutnud enda tegevust tunduvalt efektiivsemaks. Osadel sealsetel kaupmeestel on olemas juba rakendused, mida nad kaupluses kasutavad. Nüüd on tarvis muuta need rakendusi selliseks, mis tunnevad ära kliendid, teab nende eelmiste perioodide oste ning oskab öelda, kus kaupluse osas miski toode asub. Rakenduse kaudu peab olema kliendil võimalik ka teenindaja appi kutsuda.

Erinevad rakendused peavad olema loodud sedasi, et annab kliendile põhjuse tulla kauplusesse ning mitte surfata nutitelefonis. Kõige lähem rakendus eelpool kirjeldatule on NewStore.

Üritused ja kogukond

On tõsi, et kaubanduspinda on liiga palju. Kaubanduspinnad ei kao, kuid e-kaubanduse kasvuga seoses nende pindala väheneb. Lihtsamalt öeldes, vajatakse vähem kaubanduspinda. Mis juhtub lisanduvate kaubanduspindadega? Rendihinnad muutuvad odavamaks ja see annab võimaluse kasutada tühjaks jäänud pinda teistel eesmärkidel.

Kolumbias asuv Santafe kaubanduskeskus kasutab enda siseruumi erinevate sündmuste korraldamiseks, mille teemad muutuvad iga kahe kuu tagant. Lillefestivali raames eksponeeriti lillevaipa ning pinna kasutamise eest küsiti ka festivalikorraldajalt väikest tasu. Kliendid tulevad keskusesse, kuna seal on tore ning sellega kaasneb ka ostlemine keskuse kauplustes.  

Kui ettevõte on näinud, et erinevad üritused töötavad kaubanduspinnal, siis see on ettevõte jaoks väike samm, kuid oluline muutus. Kaubanduskeskuste vabadel pindadel saab korraldada kontserte  või muuta ala teatrisaaliks.

Kaubamajadel on veel pikk tee minna. Nad võiksid alustada sellest, et naised saavad enda maniküüri teha otse kaupluses. Meeste hooldustooted ja juukselõikus ei tohiks asuda eraldatud alal, vaid see tegevus peaks toimuma keset põrandat. Miks mitte korraldada tasuta tantsuõhtuid kohaliku bändi või orkestriga. Kauplused peavad olema kindlad, et nende tegevus oleks meelelahutuslik, mis on seotud toodetega.

Mõtle toidule

Kõik teavad, et näljased kliendid ei osta riideid ning lähevad otsivad kohe kohta, kus saab süüa. Kui soovid tulevikus enda keskusesse ja kauplusesse meelitada generatsioon Z või nooremaid kliente, siis tuleb mõelda toidu pakkumisele. Teismelistel on kaks omadust: nad on alati näljased ja neil on väga vähe raha. Nende puhul töötab väga hästi kiirtoit, kuna see ei ole väga kallis ning pakub neile rahuldust.

Kuna teismelised on alati  nutitelefonides, siis tasub nende puhul kasutada ka GPS sihtimist, kus nad saavad enda asukohale vastavat reklaami. Teine võimalus on pakkuda soodsat sööki ja meelitada sellega kliendid kauplustesse, kuna nad leiavad alati põhjuse, miks kauplusesse tulla.

See aitab luua lojaalsust vähese rahaga teismelistega, kes harjuvad kaupluses käimisega, siis kui nad on veel noored.

Üha rohkem peab hakkama mõtlema sellele, mida klient näeb ja jälgib kaupluses. Kas nende vaade on meelelahutuslik? Kas kaupluses on unikaalseid tooteid? Kui seal ei ole midagi meelelahutuslikku või unikaalset, siis selle peale peab kaupmees kohe mõtlema hakkama.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

8 põhjust, miks valida PilveNAV

PilveNAV on veebipõhine ja kuutasuline majandustarkvara arenevale ettevõttele, mis kasvab koos ettevõttega. Tarkvara on saadaval valmislahendusena ja taskukohase hinnaga.

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara