Uued poed Eestis kasvatasid Apranga käivet

Apranga
Apranga

Leedu rõivamüüja Apranga parandas oma tulemusi märkimisväärselt, kaasa aitas tugev müügikasv Eestis, selgub ettevõtte börsiteatest.

Leedu rõivamüüja Apranga maksueelne kasum kasvas 2016. aasta kolmandas kvartalis 12,4 protsendi võrra 4,9 miljoni euroni. 2016. aasta esimese üheksa kuu kasum tõusis aga 14,4 protsenti 9,5 miljoni euroni.

Käive tõusis kolmandas kvartalis eelmise aasta sama ajaga võrreldes 10,2 protsenti 59,45 miljoni euroni. Üheksa kuu lõikes kasvas käive (eelmise aasta sama ajaga võrreldes) 8,4 protsenti 153,8 miljoni euroni.

Kusjuures kõige rohkem kasvas käive (üheksa kuu lõikes) Eestis (23,6 protsenti), Lätis ja Leedus aga vähem (vastavalt 5,2 ja 6,8 protsenti). Tõsi, Eesti moodustab müügikäibest kõige väiksema osa (18,3 protsenti), aga tulemustele oli tugeva kasvu mõju küllaltki suur.

Põhjus peitub eelkõige sellest, et Eestis avati viimase aasta jooksul 6 uut poodi ning praeguseks on Aprangal siin müügikohti juba 29.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara