„Me näeme muutuvat maastikku – tarbijad on väga nõudlikud ja tahavad omada kontrolli. Neil on selleks õigus ning me peame nende ootused täitma. Pakkujal peab seejuures olema kõrge moraal, sest tarbija ootab maitsvat ja turvalist toitu – see tähendab vähem kemikaale ja rohkem tervislikkust,“ sõnas Rimi Eesti juht Anders Torell. Ta lisas, et klient tahab kvaliteeti, nad loevad koostisosasid ja nad usaldavad brändi, mida neile pakutakse. „Klient tahab poest leida toitu, mis on tervislik ja kasulik, orgaaniline ja kohalik, kuid samal ajal kättesaadav nii madala kui kõrgema ostuvõimega tarbijale.“
„Toidu tarbimine on plahvatuslikult kasvanud. Tuleva 40 aasta jooksul peab tootma sama palju toitu kui viimase 8000 aasta jooksul,“ rääkis Torell. „Rimis võtame me jätkusuutlikkust äärmiselt tõsiselt, kuna tervis on otseses seoses toitumisega. Eestis on sellega väga hästi hakkama saadud. See ongi hea äri, et teha head toitu. Peame mõtlema pikas perspektiivis ning tegutsema kohe.“
„Pakkuja vastutus on jätkusuutlikkus. Tasakaalus peavad olema kõik komponendid: sotsiaalne vastutustunne, kvaliteet, kohaliku kogukonna toetus, eetiline ja läbipaistev tegevus,“ tõdes Torell. „Kui me vastutustundlikkusega suudame kas või ühte inimest aidata, on see samm ka ühiskonnas toimuvate protsesside suunamiseks.“
Torell ütles, et neile on järjepidev vastutustundlik tegevus toonud head majanduslikud tulemused. Näiteks I love Eco toodete müük kasvas aastaga 43% ja Talu Toidab müük on aastaga kasvanud 39%.