E-smaspäeval osaleb rekordarv veebipoode!

Kampaania korraldaja on Eesti E-kaubanduse Liit, m
Kampaania korraldaja on Eesti E-kaubanduse Liit, m

Täna toimub neljandat korda Eesti suurim e-ostlemise päev ehk E-smaspäev, kus erinevad veebipoed teevad klientidele ahvatlevaid hinnapakkumisi ja kostitavad tasuta tarnega.

E-smaspäeva eesmärk on pakkuda tarbijatele 24 tunni jooksul veebipoodides eriti häid soodustusi ja seeläbi suurendada Eesti e-poodide tuntust. Pakkumised on kuvatud 14. novembri südaööst 15. novembri südaööni. Tänases kampaanias osaleb rekordiliselt 160 e-poodi, nende seas nii tuntud tegijaid kui äsja uksed avanud e-poode.

E-smaspäeva idee autorid on Silver Hage ja Matthias Vutt ning esmakordselt toimus E-smaspäev 10. novembril 2014. aastal. „E-smaspäeval pakuvad väga paljud Eesti e-kauplejaid tarbijatele laialdaselt sooduspakkumisi ja tasuta transporti, mis muudavad e-ostlemise veelgi mugavamaks ja atraktiivsemaks,“ selgitas Hage. 2015. aasta novembris oli E-smaspäeval osalevate e-poodide hinnanguline päeva läbimüük kuni miljon eurot. Maksimaalne e-poe läbimüük oli E-smaspäeval üle 96 000 euro, müügikäibe mediaan oli 1091 eurot. E-smaspäev kasvatas oluliselt e-poodide külastatavust (mediaan +97% võrreldes nädal varasema esmaspäevaga), maksimaalne külastatavuse kasv oli +2000%. Läbi mobiilsete seadmete tuli keskmiselt 18% e-poodide kogukäibest.

E-kaubanduse Liidu juht Signe Kõiv rõõmustas, et kampaania on nii e-kauplejate kui tarbijate poolt hästi vastu võetud ja kogub üha enam populaarsust. "Külastajate hinnangul on tegemist hea algatusega, mis aitab avastada uusi kodumaiseid e-poode ning säästa nii hindadelt kui postikulult," lisas Kõiv. 

E-smaspäev toimub iga aasta novembrikuu teisel esmaspäeval. Kampaania korraldaja on Eesti E-kaubanduse Liit, mis ühendab enam kui 180 e-kauplejat ja teenusepakkujat.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Kaubandust sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tarkvara

Excellent pakub laoettevõtetele terviklikku lähenemist

Pidevalt suurenevate tegevusmahtude ja keerukate tarneahelate tõttu on oluline, et ettevõtte fookus püsiks põhieesmärgil ja ei varjuks tehniliste tegevuste taha. Ettevõtte eri funktsioonide ja osakondade tegevus peab käima käsikäes, sealhulgas raamatupidamine, müük ja laohaldus. Laoarvestus peab kajastuma ka finantsnäitajates ja vastupidi. Kuidas seda lahendada, räägib Excellent Business Solutionsi vanemkonsultant Eva-Mai Saard.

Erply tarkvara – iga poepidaja hindamatu abimees

Mäletad, mida su ema sulle õpetas? Pese enne sööki käed, sest see on eluliselt vajalik. Kui ta õpetaks sind tarkvara valima, ütleks ta: võta Erply, sest ka see on eluliselt vajalik.

Statistika

E-KAUBANDUS

Teabevara